דף הבית » המלצת הצוות » שם משפחה של קלדרון: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם משפחה של קלדרון: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם משפחה של קלדרון: מוצא, משמעות והיסטוריה

מהו מקור שם המשפחה קלדרון?

שם המשפחה קלדרון הוא ממוצא ספרדי. הוא נגזר מהמילה הלטינית calderia, שפירושה "סיר בישול". מקורו של השם הוא באזור הבאסקים בספרד, שם הוא נפוץ עד היום. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של ספרד, כמו גם באמריקה הלטינית.

מה המשמעות של שם המשפחה קלדרון?

פירוש שם המשפחה של קלדרון הוא "סיר בישול" או "מבשל". הוא גם חשב להיות קשור למילה הספרדית caldero, שפירושה "קלחת". נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שהיה טבח או שעבד עם סירי בישול.

מהי ההיסטוריה של שם המשפחה קלדרון?

מקורו של שם המשפחה קלדרון הוא באזור הבאסקים בספרד. משערים שהוא שימש כשם משפחה מאז המאה ה-13. השם עדיין נפוץ בספרד ובאמריקה הלטינית.

קלדרון בספרד

שם המשפחה קלדרון עדיין נפוץ בספרד. הוא נפוץ בעיקר באזור הבאסקים, אך הוא נמצא גם בחלקים אחרים של המדינה. משערים כי השם שימש כשם משפחה מאז המאה ה-13.

קלדרון באמריקה הלטינית

שם המשפחה קלדרון נמצא גם באמריקה הלטינית. הוא נפוץ ביותר במקסיקו, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות באזור. נהוג לחשוב שהשם הובא לאזור על ידי מתיישבים ספרדים במאה ה-16.

קלדרון בארצות הברית

שם המשפחה קלדרון נמצא גם בארצות הברית. הוא נפוץ ביותר בדרום-מערב, לשם סבורים שהוא הובא על ידי מתיישבים ספרדים במאה ה-19. השם נמצא גם בחלקים אחרים של הארץ.

קלדרון במדינות אחרות

שם המשפחה קלדרון נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם. הוא נפוץ ביותר במדינות עם אוכלוסייה גדולה של דוברי ספרדית, כמו ארגנטינה, צ'ילה ואורוגוואי. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו בריטניה, קנדה ואוסטרליה.

השוואה מהירה

מדינה מָקוֹר מַשְׁמָעוּת הִיסטוֹרִיָה
סְפָרַד לָטִינִית סיר בישול/מבשל המאה ה 13
אמריקה הלטינית ספרדית סיר בישול/מבשל המאה ה 16
ארצות הברית ספרדית סיר בישול/מבשל המאה ה 19
מדינות אחרות ספרדית סיר בישול/מבשל שׁוֹנִים

שם המשפחה קלדרון הוא שם נפוץ עם היסטוריה ארוכה. הוא ממוצא ספרדי וחושבים שפירושו "סיר בישול" או "מבשל". השם עדיין נפוץ בספרד ובאמריקה הלטינית, והוא הובא למדינות אחרות ברחבי העולם על ידי מתיישבים ספרדים. למידע נוסף על ההיסטוריה של שם המשפחה קלדרון, תוכל לחפש אותו ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן