דף הבית » המלצת הצוות » שם משפחה של קאליפה: סקירה מהירה

שם משפחה של קאליפה: סקירה מהירה

שם משפחה של קאליפה: סקירה מהירה

שם משפחה של קאליפה: סקירה מהירה

שם המשפחה Kalifa הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נפוץ במיוחד בעולם הערבי. השם נגזר מהמילה הערבית "כליפה", שפירושה "יורש" או "סגן". שם המשפחה קליפה נפוץ ביותר באיחוד האמירויות הערביות, שם הוא השם הרביעי בשכיחותו. הוא נפוץ מאוד גם בסעודיה, שם הוא השם השישי בשכיחותו. במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו עיראק, ירדן ולבנון, גם שם המשפחה קליפה נפוץ למדי. באירופה, שם המשפחה קליפה אינו נפוץ כל כך, אך הוא עדיין נמצא בחלק מהמדינות. בספרד, זהו השם ה-5 בשכיחותו, ובאיטליה, זהו השם ה-15 הנפוץ ביותר. בבריטניה, שם המשפחה Kalifa הוא השם הנפוץ במקום ה-4,919. בארצות הברית, שם המשפחה Kalifa אינו נפוץ כמו במדינות אחרות. על פי הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין, זהו השם ה-8,907 הנפוץ ביותר במדינה.

מקור שם המשפחה קאליפה

מקורו של שם המשפחה קאליפה אינו ידוע בוודאות, אך מאמינים כי מקורו במזרח התיכון. השם נגזר מהמילה הערבית "כליפה", שפירושה "יורש" או "סגן". מאמינים כי השם ניתן במקור למי שמונה לתפקיד של סמכות או מנהיגות.

שכיחות שם המשפחה קאליפה

שם המשפחה קאליפה נפוץ ביותר באיחוד האמירויות הערביות, שם הוא השם הרביעי בשכיחותו. הוא נפוץ מאוד גם בסעודיה, שם הוא השם השישי בשכיחותו. במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו עיראק, ירדן ולבנון, גם שם המשפחה קליפה נפוץ למדי. באירופה, שם המשפחה קליפה אינו נפוץ כל כך, אך הוא עדיין נמצא בחלק מהמדינות. בספרד, זהו השם ה-5 בשכיחותו, ובאיטליה, זהו השם ה-15 הנפוץ ביותר. בבריטניה, שם המשפחה Kalifa הוא השם הנפוץ במקום ה-4,919. בארצות הברית, שם המשפחה Kalifa אינו נפוץ כמו במדינות אחרות. על פי הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין, זהו השם ה-8,907 הנפוץ ביותר במדינה.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה
איחוד האמירויות הערביות הרביעי
ערב הסעודית 6
עִירַאק מְשׁוּתָף
יַרדֵן מְשׁוּתָף
לבנון מְשׁוּתָף
סְפָרַד 5
אִיטַלִיָה ה-15
הממלכה המאוחדת 4,919
ארצות הברית 8,907

שם המשפחה Kalifa הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נפוץ במיוחד בעולם הערבי. השם נגזר מהמילה הערבית "כליפה", שפירושה "יורש" או "סגן". השכיחות של שם המשפחה קליפה משתנה ממדינה למדינה. באיחוד האמירויות הערביות, זהו השם הרביעי בשכיחותו, בעוד שבארצות הברית, זהו השם ה-8,907 הנפוץ ביותר. באירופה, שם המשפחה Kalifa אינו נפוץ כל כך, אך הוא עדיין נמצא במדינות מסוימות. מקורו של שם המשפחה Kalifa אינו ידוע בוודאות, אך מאמינים כי מקורו במזרח התיכון. השם נגזר מהמילה הערבית "כליפה", שפירושה "יורש" או "סגן". הוא האמין כי השם ניתן במקור למי שמונה לתפקיד של סמכות או מנהיגות. שם המשפחה Kalifa הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם. זוהי תזכורת לחשיבות המשפחה והמסורת, ולחשיבות של תחושת זהות חזקה. כדי ללמוד עוד על שם המשפחה Kalifa, אתה יכול לצפות בסרטון זה ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן