דף הבית » TOP10 » שם משפחה של פרג: מוצא, משמעות ופופולריות

שם משפחה של פרג: מוצא, משמעות ופופולריות

2023-05-09 15:56:00+02:00

מקור שם המשפחה של פרג

שם המשפחה של פרג הוא ממקור אנגלי. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "pappe", שפירושה "פאפאיה" או "עץ פפאיה". שם המשפחה פרג תועד לראשונה במאה ה-12 באנגליה, ומאמינים שמקורו באזור יורקשייר. משפחת פרג בלטה באזור ומילאה שורה של תפקידים בולטים בשלטון המקומי. שם המשפחה פרג נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא נגזר מהמילה הגאלית "פאפאג", שפירושה "עץ פפאיה". משפחת פרג הייתה בולטת בסקוטלנד, ושם המשפחה פרג נמצא באזור עד היום.

משמעות שם המשפחה של פרג

שם המשפחה של פרג נגזר מהמילה האנגלית הישנה "pappe", שפירושה "פאפאיה" או "עץ פפאיה". מקורו של שם המשפחה פרג הוא באזור יורקשייר, ומאמינים שהוא ניתן למי שחיו ליד עץ פפאיה. משפחת פרג בלטה באזור ומילאה שורה של תפקידים בולטים בשלטון המקומי. שם המשפחה פרג נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא נגזר מהמילה הגאלית "פאפאג", שפירושה "עץ פפאיה". משפחת פרג הייתה בולטת בסקוטלנד, ושם המשפחה פרג נמצא באזור עד היום. שם המשפחה פרג נמצא גם באירלנד, שם הוא נגזר מהמילה הגאלית "פאפאג", שפירושה "עץ פפאיה". משפחת פרג הייתה בולטת באירלנד, ושם המשפחה פרג עדיין נמצא באזור היום.

הפופולריות של שם המשפחה של פרג

שם המשפחה פרג אינו נפוץ במיוחד בארצות הברית. לפי הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין, היו רק 1,717 אנשים עם שם המשפחה פרג בארצות הברית בשנת 2020. עם זאת, שם המשפחה פרג פופולרי יותר במדינות מסוימות מאשר באחרות. הטבלה הבאה מציגה את שמות המשפחה הפופולריים ביותר של פרג בארצות הברית, בהתבסס על נתוני מפקד האוכלוסין של 2020 בארה"ב.

מדינה מספר שמות משפחה של פרג
קליפורניה 541
טקסס 323
ניו יורק 214
פלורידה 179
אילינוי 146
פנסילבניה 128
אוהיו 120
מישיגן 117
גאורגיה 111
צפון קרוליינה 106

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של פרג

ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פרג. אלו כוללים:

ג'ון פופי

ג'ון פופי הוא שחקן אמריקאי, הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "היוצאים" ו"העיר". הוא גם הופיע בתוכניות טלוויזיה כמו "הסופרנוס" ו"חוק וסדר: כוונה פלילית".

פרג מונטגומרי

פופי מונטגומרי היא שחקנית אוסטרלית, הידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה "בלי עקבות" ו"בלתי נשכחות". היא גם הופיעה בסרטים כמו "הנותרים" ו"הטובים ממני".

סיכום

שם המשפחה של פרג הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "pappe", שפירושה "פאפאיה" או "עץ פפאיה". שם המשפחה פרג נמצא באנגליה, סקוטלנד ואירלנד, ונמצא עד היום באזורים אלו. שם המשפחה פרג אינו נפוץ במיוחד בארצות הברית, אך הוא פופולרי יותר במדינות מסוימות מאחרות. ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פרג, כולל ג'ון פופי ופופי מונטגומרי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן