דף הבית » TOP10 » שם משפחה של פיסקון: סקירה מהירה

שם משפחה של פיסקון: סקירה מהירה

שם משפחה של פיסקון: סקירה מהירה

שם משפחה של פיסקון: סקירה מהירה

שם המשפחה פיסקון הוא שם משפחה נדיר יחסית, אך הוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו בספרד, והוא נמצא לרוב במדינות אמריקה הלטינית. השם נגזר מהמילה הלטינית "פיסקוס", שפירושה "אוצר". שם המשפחה פיסקון נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, מקסיקו, קולומביה, ארגנטינה, צ'ילה, פרו וונצואלה. בארצות הברית, שם המשפחה פיסקון נמצא לרוב בקליפורניה, טקסס ופלורידה.

מקורות שם המשפחה פיסקון

מקורו של שם המשפחה פיסקון הוא ספרד, והוא נמצא לרוב במדינות אמריקה הלטינית. השם נגזר מהמילה הלטינית "פיסקוס", שפירושה "אוצר". הוא האמין כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי משפחה של אצולה ספרדית שהיו אחראים על ניהול האוצר המלכותי. שם המשפחה Fiscon נמצא גם במדינות אחרות, כולל בריטניה, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. הוא האמין כי שם המשפחה הובא למדינות אלה על ידי מהגרים מאמריקה הלטינית.

שם משפחה פיסקון מסביב לעולם

שם המשפחה פיסקון נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. בארצות הברית, שם המשפחה פיסקון נמצא לרוב בקליפורניה, טקסס ופלורידה. במקסיקו, שם המשפחה פיסקון נמצא לרוב במדינות Jalisco, Guanajuato, ו-Michoacán. בקולומביה, שם המשפחה פיסקון נמצא לרוב במחלקות אנטיוקיה, ואלה דל קאוקה וקונדינמרקה. בארגנטינה, שם המשפחה פיסקון נמצא לרוב במחוזות בואנוס איירס, קורדובה וסנטה פה. בצ'ילה, שם המשפחה פיסקון נמצא לרוב באזורי ואלפראיסו, סנטיאגו ואו'היגינס. בפרו, שם המשפחה פיסקון נמצא לרוב במחלקות לימה, ארקיפה ולה ליברטד. בוונצואלה, שם המשפחה פיסקון נמצא לרוב במדינות קארבובו, מירנדה וארגואה.

השוואה מהירה

מדינה האזור הנפוץ ביותר
ארצות הברית קליפורניה, טקסס, פלורידה
מקסיקו Jalisco, Guanajuato, Michoacán
קולומביה Antioquia, Valle del Cauca, Cundinamarca
ארגנטינה בואנוס איירס, קורדובה, סנטה פה
צ'ילה ולפראיסו, סנטיאגו, או'היגינס
פרו לימה, ארקיפה, לה ליברטד
ונצואלה קארבובו, מירנדה, אראגואה

שם המשפחה פיסקון הוא שם משפחה נדיר יחסית, אך הוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו בספרד, והוא נמצא לרוב במדינות אמריקה הלטינית. השם נגזר מהמילה הלטינית "פיסקוס", שפירושה "אוצר". הוא האמין כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי משפחה של אצולה ספרדית שהיו אחראים על ניהול האוצר המלכותי. שם המשפחה Fiscon נמצא גם במדינות אחרות, כולל בריטניה, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. הוא האמין כי שם המשפחה הובא למדינות אלה על ידי מהגרים מאמריקה הלטינית. שם המשפחה Fiscon הוא אחד מעניין, ושכיחותו ברחבי העולם היא עדות להיסטוריה הארוכה שלו. זוהי תזכורת לאופי הגלובלי של העולם שלנו, ולקשרים הקיימים בין אנשים ממדינות ותרבויות שונות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן