דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה של פולק: סקירה מקיפה

שם משפחה של פולק: סקירה מקיפה

שם משפחה של פולק: סקירה מקיפה

מהו שם משפחת פולק?

שם המשפחה פולק הוא שם משפחה נפוץ ממוצא אנגלי. היא נגזרת מהמילה האנגלית הישנה "פולקה", שפירושה "בריכת מים קטנה". מקורו של שם המשפחה פולק הוא בצפון אנגליה, והוא נמצא לרוב בארצות הברית, קנדה ובריטניה.

היסטוריה של שם משפחת פולק

לשם המשפחה פולק יש היסטוריה ארוכה ומגוונת. מאמינים שמקורו בצפון אנגליה, והוא תועד לראשונה במאה ה-12. משערים שזה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "פולקה", שפירושה "בריכת מים קטנה". שם המשפחה פולק נמצא לראשונה במחוז לנקשייר, שם הוחזק על ידי משפחה מימי קדם. שם המשפחה פולק נמצא במדינות רבות ושונות ברחבי העולם. בארצות הברית, שם המשפחה פולק נמצא לרוב במדינות צפון קרוליינה, דרום קרוליינה, ג'ורג'יה וטנסי. בקנדה, שם המשפחה פולק נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. בבריטניה, שם המשפחה פולק נמצא לרוב במחוזות לנקשייר, יורקשייר ודורהם.

אנשים בולטים עם שם המשפחה פולק

לאורך ההיסטוריה, היו הרבה אנשים בולטים עם שם המשפחה פולק. אלו כוללים:

  • ג'יימס ק. פולק (1795-1849), הנשיא ה-11 של ארצות הברית.
  • ליאונידס פולק (1806-1864), גנרל מהקונפדרציה במהלך מלחמת האזרחים האמריקאית.
  • ויליאם פולק (1758-1834), גיבור מלחמת העצמאות האמריקאי.
  • פרנק פולק (1871-1943), דיפלומט ועורך דין אמריקאי.
  • שרה פולק (1819-1905), סופרג'יסטית וסופרת אמריקאית.

השכיחות הנוכחית של שם משפחת פולק

כיום, שם המשפחה פולק עדיין נפוץ למדי. לפי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה פולק הוא שם המשפחה ה-572 הנפוץ ביותר בארצות הברית, כאשר לכ-0.03% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה פולק. בבריטניה, שם המשפחה פולק הוא שם המשפחה ה-1,744 הנפוץ ביותר, כאשר לכ-0.001% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה פולק.

סיכום

שם המשפחה פולק הוא שם משפחה נפוץ ממוצא אנגלי. היא נגזרת מהמילה האנגלית הישנה "פולקה", שפירושה "בריכת מים קטנה". מקורו של שם המשפחה פולק הוא בצפון אנגליה, והוא נמצא לרוב בארצות הברית, קנדה ובריטניה. לאורך ההיסטוריה, היו הרבה אנשים בולטים עם שם המשפחה פולק, כולל ג'יימס ק. פולק, ליאונידס פולק, וויליאם פולק, פרנק פולק ושרה פולק. כיום, שם המשפחה פולק עדיין נפוץ למדי, כאשר לכ-0.03% מהאוכלוסייה בארצות הברית יש את שם המשפחה פולק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן