דף הבית » TOP10 » שם משפחה של פולק: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם משפחה של פולק: מוצא, משמעות והיסטוריה

2023-05-07 12:37:00+02:00

מקור שם משפחת פולק

שם המשפחה פולק הוא ממוצא סקוטי. היא נגזרת מהמילה הגאלית "פול" שפירושה "בריכה" או "בריכה". השם שימש במקור לתיאור מישהו שגר ליד בריכה או בריכה. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם מתוארך למאה ה-12 בסקוטלנד. משפחת פולק יכולה להתחקות אחר שורשיה לממלכה העתיקה של דאלריאדה, ששכנה במה שהוא כיום סקוטלנד של ימינו. המשפחה הייתה חלק מהשבט מקגרגור החזק, שהיה אחד החמולות החזקות ביותר בסקוטלנד באותה תקופה. המשפחה הייתה קשורה גם בשבט מקנזי, שהיה עוד שבט סקוטי רב עוצמה.

משמעות שם המשפחה פולק

שם המשפחה פולק נגזר מהמילה הגאלית "פול" שפירושה "בריכה" או "בריכה". השם שימש במקור לתיאור מישהו שגר ליד בריכה או בריכה. השם קשור גם למילה הגאלית "פול" שפירושה "ראש" או "ראש". זו יכולה להיות התייחסות לעובדה שמשפחת פולק הייתה שבט רב עוצמה ובעל השפעה בסקוטלנד.

היסטוריה של שם משפחת פולק

למשפחת פולק יש היסטוריה ארוכה ועמוקה בסקוטלנד. המשפחה הייתה חלק מהשבט מקגרגור החזק, שהיה אחד החמולות החזקות ביותר בסקוטלנד באותה תקופה. המשפחה הייתה קשורה גם בשבט מקנזי, שהיה שבט סקוטי רב עוצמה נוסף. משפחת פולק הגיעה לראשונה לארצות הברית בסוף המאה ה-17. הפולק המתועד הראשון בארצות הברית היה ג'ון פולק, שהגיע לפילדלפיה בשנת 1790. מאז התפשטה משפחת פולק ברחבי ארצות הברית וכיום היא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר במדינה.

גנאלוגיית משפחת פולק

למשפחת פולק יש היסטוריה ארוכה ועמוקה בארצות הברית. למשפחה יש היסטוריה גנאולוגית עשירה שניתן לייחס אותה לימיה הראשונים של ארצות הברית. משפחת פולק תועדה ברשומות רבות, כולל רשומות מפקד, רשומות צבאיות ומסמכים היסטוריים אחרים. משפחת פולק תועדה גם בספרים ובמאמרים רבים. אחד הספרים המפורסמים ביותר על משפחת פולק הוא "משפחת פולק של אמריקה" מאת ויליאם פולק. ספר זה מספק מבט מעמיק על ההיסטוריה והגנאלוגיה של משפחת פולק בארצות הברית.

משפחת פולק בארצות הברית

למשפחת פולק יש היסטוריה ארוכה ועמוקה בארצות הברית. המשפחה תועדה ברשומות רבות, כולל רשומות מפקד, רשומות צבאיות ומסמכים היסטוריים אחרים. משפחת פולק תועדה גם בספרים ומאמרים רבים. כיום, משפחת פולק היא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בארצות הברית. על פי הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין, שם המשפחה פולק הוא שם המשפחה ה-537 הנפוץ ביותר בארצות הברית. משפחת פולק נמצאת לרוב בדרום ארצות הברית, במיוחד במדינות טנסי, צפון קרולינה וג'ורג'יה.

סיכום

שם המשפחה פולק הוא ממקור סקוטי והוא נגזר מהמילה הגאלית "פול" שפירושה "בריכה" או "בריכה". למשפחת פולק יש היסטוריה ארוכה וסיפורת בסקוטלנד ובארצות הברית. המשפחה תועדה ברשומות רבות, כולל רשומות מפקד, רשומות צבאיות ומסמכים היסטוריים אחרים. משפחת פולק היא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בארצות הברית ונמצאת לרוב בדרום ארצות הברית. למידע נוסף על משפחת פולק, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן