דף הבית » TOP10 » שם משפחה של עפרונים: מדריך מקיף

שם משפחה של עפרונים: מדריך מקיף

שם משפחה של עפרונים: מדריך מקיף

מהו שם המשפחה לארק?

שם המשפחה לארק הוא שם משפחה אנגלי, שמקורו במילה האנגלית העתיקה "larc", שמשמעותה "ציפור שיר". מאמינים כי הוא שימש לראשונה כשם משפחה במאה ה-12, כאשר אנשים החלו לאמץ שמות משפחה כדי להבדיל את עצמם מאחרים. שם המשפחה לארק נמצא לרוב באנגליה, אך נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

היסטוריה של שם המשפחה לארק

מקורו של שם המשפחה לארק באנגליה במאה ה-12. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "larc", כלומר "ציפור שיר". מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה כדרך להבחין בין אנשים זה מזה, שכן זה היה שם ייחודי שלא היה בשימוש נפוץ. שם המשפחה לארק נמצא ברשומות החל מהמאה ה-13, אז נעשה בו שימוש לזהות אנשים במחוז נורפוק האנגלי. השם נמצא גם ברשומות מהמאה ה-16 ביורקשייר, אנגליה.

לארק בארצות הברית

שם המשפחה לארק נמצא לרוב בארצות הברית, שם ההערכה היא שיש למעלה מ-10,000 אנשים עם שם המשפחה. שם המשפחה נמצא לרוב במדינות טקסס, קליפורניה וניו יורק.

לארק בקנדה

שם המשפחה לארק נמצא גם בקנדה, שם מעריכים שיש למעלה מ-1,000 אנשים עם שם המשפחה. שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקולומביה הבריטית.

לארק באוסטרליה

שם המשפחה לארק נמצא גם באוסטרליה, שם מעריכים שיש למעלה מ-500 אנשים עם שם המשפחה. שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה.

לארק בניו זילנד

שם המשפחה לארק נמצא גם בניו זילנד, שם מעריכים שיש למעלה מ-100 אנשים עם שם המשפחה. שם המשפחה נמצא לרוב באי הצפוני.

שימוש נוכחי בשם המשפחה Lark

שם המשפחה לארק עדיין בשימוש כיום, והוא נמצא לרוב בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. שם המשפחה עדיין משמש כדרך להבחין בין אנשים זה מזה, ולעתים קרובות משמש כשם אמצעי.

סיכום

שם המשפחה לארק הוא שם משפחה אנגלי, שמקורו במילה האנגלית העתיקה "larc", שמשמעותה "ציפור שיר". מאמינים כי הוא שימש לראשונה כשם משפחה במאה ה-12, כאשר אנשים החלו לאמץ שמות משפחה כדי להבדיל את עצמם מאחרים. שם המשפחה לארק נמצא לרוב באנגליה, אך נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. שם המשפחה עדיין בשימוש כיום, והוא נמצא לרוב בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

השוואה מהירה

מדינה מספר משוער של אנשים עם שם המשפחה Lark
אַנְגלִיָה לא ידוע
ארצות הברית מעל 10,000
קנדה מעל 1,000
אוֹסטְרַלִיָה מעל 500
ניו זילנד מעל 100

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן