דף הבית » טופ 100 » שם משפחה של סקארפה – מוצא, משמעות והיסטוריה

שם משפחה של סקארפה – מוצא, משמעות והיסטוריה

שם משפחה של סקארפה – מוצא, משמעות והיסטוריה

מהו מקור שם המשפחה סקרפה?

שם המשפחה Scarpa הוא ממקור איטלקי, והוא נגזר מהמילה האיטלקית "סקרפה", שפירושה "נעל". הוא האמין כי השם ניתן במקור לאדם שיצר או מכר נעליים. מאמינים שמקורה של משפחת Scarpa במחוז ונטו האיטלקי, שם השם נמצא עד היום לרוב.

מה המשמעות של שם המשפחה סקרפה?

שם המשפחה Scarpa נגזר מהמילה האיטלקית "סקרפה", שפירושה "נעל". ככזה, נהוג לחשוב שהשם ניתן במקור לאדם שיצר או מכר נעליים. נהוג לחשוב שהשם שימש גם ככינוי לאדם שהיה ידוע בזריזותו או בזריזותו, שכן נעליים מקושרות לרוב למהירות וזריזות.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סקרפה

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה סקרפה, ביניהם: – אנטוניו סקרפה (1752-1832), אנטומיסט ומנתח איטלקי – ג'וזפה סקרפה (1747-1832), צייר איטלקי – ג'ובאני סקרפה (1752-1832), פסל איטלקי – Guglielmo Scarpa (1880-1956), פיזיקאי איטלקי – Pietro Scarpa (1890-1962), אדריכל איטלקי

תפוצת שם משפחה של Scarpa

שם המשפחה Scarpa נמצא לרוב באזור האיטלקי של ונטו, שם מאמינים שמקורו. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של איטליה, כמו גם במדינות אחרות ברחבי העולם.

השוואה מהירה

מָקוֹר מַשְׁמָעוּת אנשים מפורסמים הפצה
אִיטַלְקִית נַעַל אנטוניו סקרפה, ג'וזפה סקרפה, ג'ובאני סקרפה, גוגלילמו סקרפה, פייטרו סקרפה ונטו, איטליה ומדינות אחרות

סיכום

שם המשפחה Scarpa הוא ממקור איטלקי, והוא נגזר מהמילה האיטלקית "סקרפה", שפירושה "נעל". הוא האמין כי השם ניתן במקור לאדם שיצר או מכר נעליים. מאמינים שמקורה של משפחת Scarpa במחוז ונטו האיטלקי, שם השם נמצא עד היום לרוב. נהוג לחשוב שהשם שימש גם ככינוי לאדם שהיה ידוע בזריזותו או בזריזותו, שכן נעליים מקושרות לרוב למהירות וזריזות. יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה של סקרפה, כולל אנטוניו סקרפה, ג'וזפה סקרפה, ג'ובאני סקרפה, גוגלילמו סקרפה ופייטרו סקרפה. שם המשפחה Scarpa נמצא לרוב באזור האיטלקי של ונטו, שם מאמינים שמקורו. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של איטליה, כמו גם במדינות אחרות ברחבי העולם. למידע נוסף על שם המשפחה Scarpa, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן