דף הבית » להעביר את הזמן » שם משפחה של סורוקין: סקירה מקיפה

שם משפחה של סורוקין: סקירה מקיפה

שם משפחה של סורוקין: סקירה מקיפה

מהו שם המשפחה של סורוקין?

שם המשפחה סורוקין הוא שם משפחה נפוץ ממוצא רוסי. זה נגזר מהמילה הרוסית ל"סורוק", שפירושה "ארבעים". מקורו של השם הוא מהמילה הרוסית ל"ארבעים", משום שהוא שימש לציון אדם שהגיע לגיל ארבעים. שם המשפחה סורוקין נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוקראינה, בלארוס וארצות הברית.

מקור שם המשפחה סורוקין

מקורו של שם המשפחה סורוקין באימפריה הרוסית בסוף המאה ה-18. משערים שזה נגזר מהמילה הרוסית ל"ארבעים", ששימשה לציון אדם שהגיע לגיל ארבעים. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוקראינה, בלארוס וארצות הברית.

סורוקין ברוסיה

שם המשפחה סורוקין נמצא לרוב ברוסיה, שם הוא אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר. על פי מפקד האוכלוסין הרוסי של 2010, ברוסיה חיו למעלה מ-1.2 מיליון אנשים עם שם המשפחה סורוקין. השם נמצא לרוב בערים מוסקבה, סנט פטרסבורג ונובוסיבירסק.

סורוקין באוקראינה

שם המשפחה סורוקין נמצא גם באוקראינה, שם הוא אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר. על פי מפקד האוכלוסין האוקראיני משנת 2001, באוקראינה חיו למעלה מ-200,000 אנשים עם שם המשפחה סורוקין. השם נמצא לרוב בערים קייב, חרקוב ודנייפרופטרובסק.

סורוקין בבלארוס

שם המשפחה סורוקין נמצא גם בבלארוס, שם הוא אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר. על פי מפקד האוכלוסין של בלארוס 2009, היו יותר מ-50,000 אנשים עם שם המשפחה סורוקין שחיו בבלארוס. השם נמצא לרוב בערים מינסק, גרודנה וברסט.

סורוקין בארצות הברית

שם המשפחה סורוקין נמצא גם בארצות הברית, שם הוא אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר. על פי מפקד האוכלוסין של ארצות הברית 2010, היו יותר מ-10,000 אנשים עם שם המשפחה סורוקין שחיו בארצות הברית. השם נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

משמעות שם המשפחה סורוקין

מקורו של שם המשפחה סורוקין הוא מהמילה הרוסית ל"ארבעים", ששימשה לציון אדם שהגיע לגיל ארבעים. כמו כן, סבורים כי השם נגזר מהמילה הרוסית ל"סורוק", שפירושה "ארבעים".

השוואה מהירה

מדינה מספר האנשים עם שם המשפחה סורוקין
רוּסִיָה 1.2 מיליון
אוקראינה 200,000
בלארוס 50,000
ארצות הברית 10,000

שאלות ותשובות

מה מקור שם המשפחה סורוקין?

מקורו של שם המשפחה סורוקין באימפריה הרוסית בסוף המאה ה-18. משערים שזה נגזר מהמילה הרוסית ל"ארבעים", ששימשה לציון אדם שהגיע לגיל ארבעים.

מה הפירוש של שם המשפחה סורוקין?

מקורו של שם המשפחה סורוקין הוא מהמילה הרוסית ל"ארבעים", ששימשה לציון אדם שהגיע לגיל ארבעים. כמו כן, סבורים כי השם נגזר מהמילה הרוסית ל"סורוק", שפירושה "ארבעים".

היכן נמצא שם המשפחה סורוקין בדרך כלל?

שם המשפחה סורוקין נמצא לרוב ברוסיה, שם הוא אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוקראינה, בלארוס וארצות הברית.

סיכום

שם המשפחה סורוקין הוא שם משפחה נפוץ ממוצא רוסי. זה נגזר מהמילה הרוסית ל"סורוק", שפירושה "ארבעים". מקורו של השם הוא מהמילה הרוסית ל"ארבעים", משום שהוא שימש לציון אדם שהגיע לגיל ארבעים. שם המשפחה סורוקין נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוקראינה, בלארוס וארצות הברית. מקורו של שם המשפחה סורוקין הוא מהמילה הרוסית ל"ארבעים", ששימשה לציון אדם שהגיע לגיל ארבעים. כמו כן, סבורים כי השם נגזר מהמילה הרוסית ל"סורוק", שפירושה "ארבעים". שם המשפחה סורוקין נמצא לרוב ברוסיה, שם הוא אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוקראינה, בלארוס וארצות הברית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן