דף הבית » מומלץ בהקדם » שם משפחה של סבאח: סקירה מהירה

שם משפחה של סבאח: סקירה מהירה

שם משפחה של סבאח: סקירה מהירה

מהו שם המשפחה סבאח?

שם המשפחה סבאח הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב במדינות כמו טורקיה, לבנון וסוריה. השם נמצא גם במדינות אחרות כמו מצרים, עיראק וירדן. שם המשפחה סבאח נגזר מהמילה הערבית "סבאח", שפירושה "בוקר". מאמינים כי השם ניתן למשפחות שהיו הראשונות להתעורר בבוקר ולהתחיל את יומן.

היכן נמצא שם המשפחה סבאח?

שם המשפחה סבאח נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל טורקיה, לבנון, סוריה, מצרים, עיראק, ירדן ומדינות אחרות במזרח התיכון. הוא נמצא גם במדינות כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה.

השוואה מהירה

מדינה שכיחות של שם משפחה סבאח
טורקיה גָבוֹהַ
לבנון גָבוֹהַ
סוּריָה גָבוֹהַ
מִצְרַיִם לְמַתֵן
עִירַאק לְמַתֵן
יַרדֵן לְמַתֵן
ארצות הברית נָמוּך
קנדה נָמוּך
אוֹסטְרַלִיָה נָמוּך
הממלכה המאוחדת נָמוּך

שם המשפחה סבאח נמצא לרוב בטורקיה, לבנון וסוריה, שם מאמינים שמקורו. הוא נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון כמו מצרים, עיראק וירדן. בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה, שם המשפחה סבאח הרבה פחות נפוץ.

מקור שם המשפחה סבאח

מקורו של שם המשפחה סבאח הוא מאמינים במזרח התיכון. משערים שהוא ניתן למשפחות שהיו הראשונות שהתעוררו בבוקר והחלו את יומן. השם נגזר מהמילה הערבית "סבח", שפירושה "בוקר".

משמעות שם המשפחה סבאח

על פי ההערכות, שם המשפחה של סבאח ניתן למשפחות שהיו הראשונות להתעורר בבוקר ולהתחיל את יומן. השם נגזר מהמילה הערבית "סבח", שפירושה "בוקר". זה נחשב לסמל של עבודה קשה ומסירות.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סבאח

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה סבאח, ביניהם הזמרת והשחקנית הלבנונית סבח ז"ל, הזמרת והשחקנית הסורית סבאח פחרי ז"ל, והזמרת והשחקנית המצרית סבאח ז"ל. לסיכום, שם המשפחה סבאח הוא משפחה נפוצה שם שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב במדינות כמו טורקיה, לבנון וסוריה. השם נמצא גם במדינות אחרות כמו מצרים, עיראק וירדן. מקורו של שם המשפחה סבאח הוא על פי ההערכות במזרח התיכון, ומעריכים שהוא ניתן למשפחות שהיו הראשונות לקום בבוקר ולהתחיל את יומן. יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה סבאח, ביניהם הזמרת והשחקנית הלבנונית סבאח ז"ל, הזמרת והשחקנית הסורית סבאח פחרי ז"ל, והזמרת והשחקנית המצרית סבאח ז"ל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן