דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה של נטף: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם משפחה של נטף: מוצא, משמעות והיסטוריה

2023-05-04 08:13:00+02:00

מהו שם המשפחה של נטף?

שם המשפחה נטף הוא שם משפחה עברי המצוי במדינות רבות בעולם. זה נגזר מהמילה העברית "נטף", שפירושה "לתת" או "לספק". שם המשפחה נטף נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מקור שם המשפחה נטף

מקורו של שם המשפחה נטף הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל. משערים שזה נגזר מהמילה העברית "נטף", שפירושה "לתת" או "לספק". על פי ההערכות, שם המשפחה ניתן לאנשים שהיו נדיבים ופרנסו את משפחותיהם וקהילותיהם.

וריאציות של שם המשפחה נטף

לשם המשפחה נטף יש כמה וריאציות, כולל נטפים, נטפי ונטפי. וריאציות אלו נגזרות כולן מאותה מילה עברית, "נטף".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה נטף

ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה נטף, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי דיוויד ברוזה והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין.

שם משפחה של נטף בארצות אחרות

שם המשפחה נטף נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות בעולם. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. בבריטניה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות לונדון ואסקס.

נטף תפוצת שם משפחה

שם המשפחה נטף נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות בעולם. לפי World Names Public Profiler, שם המשפחה הנפוץ ביותר בישראל, ואחריו ארצות הברית, קנדה, בריטניה וצרפת.

מדינה אֲחוּזִים
ישראל 45.2%
ארצות הברית 14.3%
קנדה 7.3%
הממלכה המאוחדת 6.2%
צָרְפַת 5.7%

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה נטף

ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה נטף, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי דיוויד ברוזה והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין.

שאלות ותשובות

ש: מה מקור שם המשפחה נטף?

ת: מקורו של שם המשפחה נטף הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל. משערים שזה נגזר מהמילה העברית "נטף", שפירושה "לתת" או "לספק".

ש: מהן כמה וריאציות של שם המשפחה נטף?

ת: לשם המשפחה נטף יש כמה וריאציות, כולל נטפים, נטפי ונטפי. וריאציות אלו נגזרות כולן מאותה מילה עברית, "נטף".

ש: באילו מדינות נמצא שם המשפחה נטף לרוב?

ת: שם המשפחה נטף נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות בעולם. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. בבריטניה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות לונדון ואסקס.

סיכום

שם המשפחה נטף הוא שם משפחה עברי המצוי במדינות רבות בעולם. זה נגזר מהמילה העברית "נטף", שפירושה "לתת" או "לספק". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. לשם המשפחה נטף יש כמה וריאציות, כולל נטפים, נטפי ונטפי. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה נטף, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי דיוויד ברוזה והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין. שם המשפחה נטף נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות בעולם. לפי World Names Public Profiler, שם המשפחה הנפוץ ביותר בישראל, ואחריו ארצות הברית, קנדה, בריטניה וצרפת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן