דף הבית » מעניין » שם משפחה של נגר: היסטוריה, משמעות ומקור

שם משפחה של נגר: היסטוריה, משמעות ומקור

2023-05-06 17:44:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה של הנגר?

שם המשפחה של הנגר נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "קרפנטיר", שפירושה "מי שעובד עם עץ". השם שימש לראשונה כשם משפחה באנגליה במהלך ימי הביניים. מאמינים שמקורה של משפחת קרפנטר באזור נורמנדי, צרפת.

היסטוריה של שם המשפחה של הנגר

למשפחת קרפנטר היסטוריה ארוכה ומכובדת. האב הקדמון המוכר ביותר של משפחת קרפנטר היה אציל נורמני בשם רוברט דה קרפנטייה. הוא היה הראשון שהשתמש בשם המשפחה באנגליה. המשפחה קיבלה אדמות במחוז דבון, אנגליה במאה ה-12. משפחת קרפנטר הייתה בולטת באנגליה במהלך ימי הביניים. הם החזיקו בעמדות כוח והשפעה שונות בממשלה ובכנסייה. הם היו מעורבים גם במסחר בצמר ובתעשיות אחרות. משפחת הנגרים התפשטה לאזורים אחרים של אירופה והעולם החדש במהלך המאות ה-16 וה-17. הם היו בין המתיישבים הראשונים של המושבות האמריקאיות. משפחת קרפנטר התפשטה מאז לכל פינות העולם.

חברים בולטים במשפחת הנגרים

לאורך ההיסטוריה, היו הרבה חברים בולטים במשפחת קרפנטר. כמה מהמפורסמים ביותר כוללים:• ג'ון קרפנטר, המלחין ובמאי הקולנוע האנגלי• וויליאם קרפנטר, חוקר הטבע והסופר האנגלי• סמואל קרפנטר, הפוליטיקאי ואיש העסקים האמריקאי• מרי קרפנטר, הרפורמטורית החברתית האנגלית• אדוארד קרפנטר, המשורר האנגלי ופילוסוף

סניפים של אילן היוחסין הנגר

עץ המשפחה הנגר מחולק למספר ענפים. הענפים הבולטים הם הסניפים האנגלים, האיריים, הסקוטיים והאמריקאים. לכל סניף היסטוריה ומסורות ייחודיות משלו.

סניף אנגלי

הענף האנגלי של עץ המשפחה קרפנטר הוא העתיק והמכובד ביותר. המשפחה בולטת באנגליה מאז ימי הביניים. הם החזיקו בעמדות כוח והשפעה שונות בממשלה ובכנסייה.

סניף אירי

מקורו של הענף האירי של עץ המשפחה קרפנטר הוא במחוז קורק, אירלנד. המשפחה עסקה במסחר בצמר ובענפים נוספים. הם היו בולטים גם בצבא ובפוליטיקה.

סניף סקוטי

מקורו של הענף הסקוטי של עץ המשפחה קרפנטר הוא במחוז אייר, סקוטלנד. המשפחה עסקה במסחר בצמר ובענפים נוספים. הם היו בולטים גם בצבא ובפוליטיקה.

סניף אמריקאי

הענף האמריקאי של עץ המשפחה קרפנטר הוא העדכני ביותר. המשפחה הייתה בין המתיישבים הראשונים של המושבות האמריקאיות. הם היו מעורבים בצבא, בפוליטיקה ובתעשיות שונות.

סיכום

שם המשפחה של הנגר נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "קרפנטיר", שפירושה "מי שעובד עם עץ". למשפחה היסטוריה ארוכה ומכובדת, עם סניפים באנגליה, אירלנד, סקוטלנד וארצות הברית. לאורך ההיסטוריה, היו חברים בולטים רבים במשפחת קרפנטר, כולל ג'ון קרפנטר, וויליאם קרפנטר, סמואל קרפנטר, מרי קרפנטר ואדוארד קרפנטר. כדי ללמוד עוד על ההיסטוריה של משפחת נגר, צפו בסרטון זה: שם משפחה של נגר .

שאלות ותשובות

ש: מה הפירוש של שם המשפחה הנגר? ת: שם המשפחה הנגר נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "נגר", שפירושה "מי שעובד עם עץ". ש: מהי ההיסטוריה של משפחת הנגר? ת: למשפחת קרפנטר יש היסטוריה ארוכה ומכובדת. האב הקדמון המוכר ביותר של משפחת קרפנטר היה אציל נורמני בשם רוברט דה קרפנטייה. המשפחה קיבלה אדמות במחוז דבון, אנגליה במאה ה-12. הם היו מעורבים גם במסחר בצמר ובתעשיות אחרות. המשפחה התפשטה לאזורים אחרים של אירופה והעולם החדש במהלך המאות ה-16 וה-17. ש: מהם הענפים של עץ המשפחה הנגר? ת: עץ המשפחה הנגר מחולק למספר ענפים. הענפים הבולטים הם הסניפים האנגלים, האיריים, הסקוטיים והאמריקאים. לכל סניף היסטוריה ומסורות ייחודיות משלו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן