דף הבית » אנציקלופדיה » שם משפחה של מסי – מה זה?

שם משפחה של מסי – מה זה?

שם משפחה של מסי – מה זה?

מה שם המשפחה של ליונל מסי?

ליונל מסי הוא אחד משחקני הכדורגל המפורסמים בעולם. הוא זוכה חמש פעמים בכדור הזהב, זוכה שש פעמים בנעל הזהב האירופית, ומלך השערים בכל הזמנים בברצלונה ובנבחרת ארגנטינה. אבל מה שם המשפחה שלו? שם המשפחה של מסי הוא "מסי", שהוא שם משפחה איטלקי. השם נגזר מהמילה הלטינית "מסיוס", שפירושה "קטן". מאמינים שמקור משפחת מסי מאזור לומברדיה האיטלקי. משפחת מסי נמצאת בארגנטינה מאז סוף המאה ה-19. סבא רבא של ליונל מסי, אנג'לו מסי, היגר מאיטליה לארגנטינה בשנת 1883. בנו של אנג'לו, סבו של ליונל מסי, נולד בארגנטינה ב-1884.

מקור השם מסי

מקורו של השם מסי הוא באזור האיטלקי של לומברדיה. השם נגזר מהמילה הלטינית "מסיוס", שפירושה "קטן". מאמינים שמקור משפחת מסי מאזור לומברדיה האיטלקי. משפחת מסי נמצאת בארגנטינה מאז סוף המאה ה-19. סבא רבא של ליונל מסי, אנג'לו מסי, היגר מאיטליה לארגנטינה בשנת 1883. בנו של אנג'לו, סבו של ליונל מסי, נולד בארגנטינה ב-1884.

משמעות השם מסי

משמעות השם מסי היא "קטנה". ככל הנראה מדובר בהתייחסות לגודל הקטן של משפחת מסי כשהגיעה לראשונה לארגנטינה. השם הפך מאז לשם נרדף לגדולה, שכן ליונל מסי הפך לאחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים.

מסיס המפורסם

ליונל מסי הוא החבר המפורסם ביותר במשפחת מסי. הוא זוכה חמש פעמים בכדור הזהב, זוכה שש פעמים בנעל הזהב האירופית, ומלך השערים בכל הזמנים בברצלונה ובנבחרת ארגנטינה. אחיו של ליונל, רודריגו מסי, הוא גם שחקן כדורגל מקצועי. כיום הוא משחק במועדון הספרדי, Girona FC. אביו של ליונל, חורחה מסי, הוא איש עסקים ושחקן כדורגל לשעבר. הוא נשיא קרן ליונל מסי, הפועלת לשיפור חייהם של ילדים בארגנטינה וברחבי העולם. אמו של ליונל, סיליה קוצ'יטיני, היא עקרת בית והמטריארך של משפחת מסי. משפחת מסי היא משפחה מלוכדת הקבוצה וכולם גאים מאוד בהישגיו של ליונל. לסיכום, שם המשפחה של ליונל מסי הוא "מסי", שהוא שם משפחה איטלקי שנגזר מהמילה הלטינית "מסיוס", שפירושה "קטן". משפחת מסי נמצאת בארגנטינה מאז סוף המאה ה-19 והשם הפך לשם נרדף לגדולה, שכן ליונל מסי הפך לאחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים. כדי ללמוד עוד על משפחת מסי וההישגים שלה, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן