דף הבית » אנציקלופדיה » שם משפחה של לטנר: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם משפחה של לטנר: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם משפחה של לטנר: מוצא, משמעות והיסטוריה

מהו שם המשפחה של לטנר?

שם המשפחה לטנר הוא שם משפחה ממוצא גרמני. זה נגזר מהמילה הגרמנית "laten", שפירושה "להסתיר" או "להסתיר". ההערכה היא שהשם ניתן לאנשים שהיו חשאיים או ששמרו את מחשבותיהם ורגשותיהם לעצמם. שם המשפחה לטנר נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אנגליה, גרמניה, אוסטריה, שוויץ ומדינות נוספות. הוא נמצא גם בקהילות יהודיות, שם הוא מאוית לפעמים "לטנר".

מקור ומשמעות שם המשפחה לטנר

מקורו של שם המשפחה לטנר בגרמניה בסוף המאה ה-17. משערים שזה נגזר מהמילה הגרמנית "לאטן", שפירושה "להסתיר" או "להסתיר". סביר להניח שהשם ניתן לאנשים שהיו חשאיים או ששמרו את מחשבותיהם ורגשותיהם לעצמם. שם המשפחה לטנר נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אנגליה, גרמניה, אוסטריה, שוויץ ומדינות נוספות. הוא נמצא גם בקהילות יהודיות, שם הוא מאוית לפעמים "לטנר".

שם משפחה Latner בארצות הברית

שם המשפחה לטנר נמצא בארצות הברית ברשומות החל מסוף המאה ה-18. התיעוד המוקדם ביותר של השם בארצות הברית נמצא במפקד האוכלוסין של ארצות הברית של 1880, שם הוא רשום כ"לטנר". השם נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה ואוהיו.

שם משפחה לאטנר באירופה

שם המשפחה לטנר נמצא במדינות רבות באירופה, כולל גרמניה, אוסטריה, שוויץ ומדינות נוספות. הוא נמצא גם בקהילות יהודיות, שם הוא מאוית לפעמים "לטנר". התיעוד הקדום ביותר של השם באירופה נמצא ברישומים הגרמניים החל מסוף המאה ה-17.

שם משפחה של לטנר היום

כיום, שם המשפחה לטנר נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אנגליה, גרמניה, אוסטריה, שוויץ ומדינות נוספות. הוא נמצא גם בקהילות יהודיות, שם הוא מאוית לפעמים "לטנר". שם המשפחה לטנר נמצא לרוב בארצות הברית במדינות ניו יורק, פנסילבניה ואוהיו. הוא נמצא גם במדינות רבות באירופה, כולל גרמניה, אוסטריה, שוויץ ומדינות אחרות. משמעותו של שם המשפחה לטנר היא מאמינים "להסתיר" או "להסתיר", וחושבים שהיא ניתנה לאנשים שהיו חשאיים או ששמרו את מחשבותיהם ורגשותיהם לעצמם. שם המשפחה לטנר הוא תזכורת לחשיבות שמירת המחשבות והרגשות שלנו לעצמנו, ולחשיבות של תשומת לב לאופן בו אנו מתבטאים. זה גם תזכורת לחשיבות המשפחה ולחשיבות שימור ההיסטוריה המשפחתית שלנו. למידע נוסף על שם המשפחה של Latner, בקר בוויקיפדיה או ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן