דף הבית » מגזין » שם משפחה של יצחק: היסטוריה, משמעות ומקור

שם משפחה של יצחק: היסטוריה, משמעות ומקור

2023-05-03 20:59:00+02:00

תולדות שם משפחת יצחק

שם המשפחה של יצחק הוא ממקור עברי והוא נגזר מהשם יצחק, שהוא הצורה העברית של השם יצחק. השם יצחק נגזר מהמילה העברית יצחק, שפירושה "יצחק". השם מוזכר בתנ"ך ומזוהה עם הדמות המקראית יצחק, בנם של אברהם ושרה. שם המשפחה של יצחק שימש משפחות יהודיות רבות לאורך המאות. זהו שם נפוץ בישראל ונמצא גם במדינות נוספות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. שם המשפחה יצחק נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, צרפת ואיטליה. בגרמניה, השם נמצא לרוב במדינות בוואריה וסקסוניה. בצרפת, השם נמצא לרוב באזורי אלזס ולורין. באיטליה, השם נמצא לרוב באזורי לומברדיה ו-ונטו.

משמעות ומקור שם משפחת יצחק

המשמעות של שם המשפחה של יצחק נגזרת מהמילה העברית יצחק, שפירושה "יצחק". השם קשור לדמות המקראית יצחק, בנם של אברהם ושרה. השם קשור גם למילה העברית יצחק, שפירושה "יצחק". המקור של שם המשפחה של יצחק הוא מאמינים מהמילה העברית יצחק, שפירושה "הוא יצחק". השם קשור לדמות המקראית יצחק, בנם של אברהם ושרה. השם קשור גם למילה העברית יצחק, שפירושה "הוא יצחק".

וריאציות של שם משפחת יצחק

לשם המשפחה של יצחק יש וריאציות רבות, כולל:

וָרִיאַצִיָה מָקוֹר
אייזקסון עִברִית
אייזק עִברִית
יצחק גֶרמָנִיָת
איזאקסון גֶרמָנִיָת
אייזקסון גֶרמָנִיָת
איזאקוף רוּסִי
אייזקוביץ רוּסִי
יצחק רוּסִי
אייזקוביץ' רוּסִי
אייזקוביץ' פולני
אייזקסון פולני

הווריאציות של שם המשפחה יצחק נמצאות במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, בריטניה, גרמניה, צרפת, איטליה, רוסיה ופולין.

סיכום

שם המשפחה של יצחק הוא ממקור עברי והוא נגזר מהשם יצחק, שהוא הצורה העברית של השם יצחק. השם קשור לדמות המקראית יצחק, בנם של אברהם ושרה. לשם המשפחה של יצחק יש וריאציות רבות, כולל אייזקסון, אייזק, אייזק, אייזקסון, אייזקסון, אייזקוף, אייזקוביץ, אייזקוב, אייזקוביץ', אייזקוביץ' ואייזקסון. הווריאציות של שם המשפחה יצחק נמצאות במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, בריטניה, גרמניה, צרפת, איטליה, רוסיה ופולין. למידע נוסף על שם המשפחה של יצחק, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן