דף הבית » מעניין » שם משפחה של חלב: מקור ומשמעות

שם משפחה של חלב: מקור ומשמעות

2023-05-28 12:07:00+02:00

מהו מקור שם המשפחה של החלב?

שם המשפחה Milk הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה milc, שפירושה "חלב". מאמינים שהשם שימש במקור ככינוי למי שהיה ידוע בכישורי החליבה שלו או שהיה רפתן. השם נמצא גם בסקוטלנד, שם מאמינים שהוא נגזר מהמילה הגאלית maol, שפירושה "קירח".

תפוצה גיאוגרפית של שם משפחת החלב

שם המשפחה מילק נמצא לרוב בבריטניה, במיוחד באנגליה ובסקוטלנד. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בארץ, שם המשפחה מילק נמצא בעיקר בצפון הארץ, בעיקר בערים חיפה ותל אביב.

גרסאות של שם המשפחה של חלב

לשם המשפחה מילק יש כמה גרסאות, כולל מילק, מילקס, מולק ומאלקס. במקרים מסוימים, שם המשפחה שונה לצורה אנגלית יותר, כגון Milkins או Milksop.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה חלב

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מילק, ביניהם הפוליטיקאי האמריקאי הארווי מילק, השחקן והקומיקאי הבריטי ג'ון קליז, והשחקן והבמאי האמריקאי רוב ריינר. בישראל, שם המשפחה מילק מקושר לרוב לראש הממשלה המנוח יצחק רבין, שנולד בירושלים בשנת 1922. שם המשפחה מילק הוא שם משפחה ייחודי ומעניין בעל היסטוריה ארוכה. מאמינים שמקורו באנגליה ובסקוטלנד, והוא נמצא כיום במדינות רבות ברחבי העולם. לשם המשפחה יש כמה גרסאות, והוא קשור לכמה אנשים מפורסמים, ביניהם הארווי מילק, ג'ון קליז ויצחק רבין. למידע נוסף על שם המשפחה מילק, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן