דף הבית » מעניין » שם משפחה של חזן: היסטוריה קצרה

שם משפחה של חזן: היסטוריה קצרה

שם משפחה של חזן: היסטוריה קצרה

מהו שם משפחת החזן?

שם המשפחה של קנטור הוא שם משפחה יהודי שמקורו במילה העברית ל"זמר" או "זמר". זהו שם נפוץ בקרב יהודי אשכנז, ונמצא גם בקרב יהודים ספרדים. השם נמצא באיותים רבים ושונים, כולל קנטור, קנטרוביץ, קנטרוביץ, קנטורוביץ וקנטורוביץ.

מקורות שם משפחת החזן

מקורו של שם המשפחה של קנטור בימי הביניים, אז נדרשו יהודים לקחת על עצמם שם משפחה כדי להיות מזוהים במסמכים רשמיים. השם נבחר כנראה כדי לשקף את מקצועו של אבי המשפחה, שהיה כנראה חזן או זמר בבית כנסת.

וריאציות של שם משפחת החזן

שם המשפחה קנטור נמצא באיותים רבים ושונים, כולל קנטור, קנטרוביץ, קנטרוביץ, קנטורוביץ וקנטורוביץ. האיות של השם יכול להשתנות בהתאם לאזור בו הוא נמצא. לדוגמה, במזרח אירופה, השם מאוית לעתים קרובות Kantor, בעוד שבמערב אירופה, הוא מאוית לעתים קרובות Kantrowitz.

קנטור

האיות קנטור הוא האיות הנפוץ ביותר של שם המשפחה קנטור. הוא נמצא במדינות רבות, כולל פולין, אוקראינה ורוסיה.

קנטרוביץ

האיות קנטרוביץ הוא האיות השני בשכיחותו של שם המשפחה החזן. הוא נמצא במדינות רבות, כולל גרמניה, אוסטריה והונגריה.

קנטורוביץ

האיות קנטורוביץ הוא האיות השלישי בשכיחותו של שם המשפחה קנטור. הוא נמצא במדינות רבות, כולל רומניה, בולגריה וצ'כיה.

קנטורוביץ'

האיות Kantorowicz הוא האיות הרביעי בשכיחותו של שם המשפחה קנטור. הוא נמצא במדינות רבות, כולל ליטא, בלארוס ולטביה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של החזן

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של קנטור, ביניהם המתמטיקאי גאורג קנטור, המלחין והמנצח לאונרד ברנשטיין והשחקן והקומיקאי אדם סנדלר.

סיכום

שם המשפחה של קנטור הוא שם משפחה יהודי שמקורו במילה העברית ל"זמר" או "זמר". זהו שם נפוץ בקרב יהודי אשכנז, ונמצא גם בקרב יהודים ספרדים. השם נמצא באיותים רבים ושונים, כולל קנטור, קנטרוביץ, קנטרוביץ, קנטורוביץ וקנטורוביץ. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של קנטור, ביניהם המתמטיקאי גאורג קנטור, המלחין והמנצח לאונרד ברנשטיין והשחקן והקומיקאי אדם סנדלר. למידע נוסף על שם המשפחה של קנטור, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן