דף הבית » מגזין » שם משפחה של השחקנית פרי – מבט מקיף על הקריירה שלה

שם משפחה של השחקנית פרי – מבט מקיף על הקריירה שלה

2023-05-13 12:36:00+02:00

היכרות עם שם המשפחה של השחקנית פרי

השחקנית שם משפחה פרי היא שחקנית אמריקאית שנמצאת בתעשיית הבידור למעלה מעשור. היא הופיעה במספר רב של סרטים ותוכניות טלוויזיה, וידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות המצליחות "תיאוריית המפץ הגדול" ו"חברים". פרי גם הופיעה במספר סרטים, כולל "הנגאובר" ו"ההצעה". פרי נולדה בלוס אנג'לס, קליפורניה, והחלה את הקריירה שלה כשחקנית ילדה. היא הופיעה לראשונה בטלוויזיה בסיטקום "שנות הפלא" ב-1988, ומאז הופיעה במספר תוכניות טלוויזיה וסרטים. הייתה לה גם קריירה מצליחה כשחקנית קול, סיפקה את הקול לדמותה של מג גריפין בסדרת האנימציה "איש משפחה".

הקריירה המוקדמת של השחקנית שם משפחה פרי

פרי החלה את הקריירה שלה כשחקנית ילדה, והופיעה בתוכניות טלוויזיה כמו "שנות הפלא" ו"Full House". היה לה גם תפקיד חוזר בסיטקום "חברים" כדמותה של רייצ'ל גרין. תפקידה הקולנועי הגדול הראשון של פרי היה בקומדיה המצליחה "הנגאובר" בשנת 2009. היה לה גם תפקיד משנה בקומדיה הרומנטית "ההצעה" בשנת 2009. בשנת 2010, פרי לוהקה לתפקיד הראשי בסיטקום המצליח "הגדול תורת המפץ." היא גילמה את התפקיד של פני, שחקנית מתקשה שעוברת לגור עם שני מדענים חנונים. התוכנית זכתה ללהיט מיידי, וההופעה של פרי זיכתה אותה במספר פרסים, כולל מועמדות לגלובוס הזהב לשחקנית הטובה ביותר בסדרת טלוויזיה.

פרויקטים אחרונים של השחקנית שם משפחה פרי

בשנים האחרונות המשיכה פרי להופיע בסרטים ובתוכניות טלוויזיה. היה לה תפקיד משנה בקומדיה הרומנטית "החולה הגדול" ב-2017, וגם הופיעה בקומדיה "המרגל שזרק אותי" ב-2018. היה לה גם תפקיד חוזר בסדרת נטפליקס "גרייס ופרנקי" ב-2018 .פרי גם הופיעה במספר סרטי אנימציה, כולל "סרט הלגו" ב-2014 ו"סרט לגו באטמן" ב-2017. היא גם סיפקה את הקול לדמותה של מג גריפין בסדרת האנימציה "איש משפחה" מ-1999 עד 2020.

סיכום

השחקנית שם משפחה פרי היא שחקנית מוכשרת שנמצאת בתעשיית הבידור למעלה מעשור. היא הופיעה במספר רב של סרטים ותוכניות טלוויזיה, וידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות המצליחות "תיאוריית המפץ הגדול" ו"חברים". פרי גם הופיע במספר סרטים, כולל "הנגאובר" ו"ההצעה". בשנים האחרונות, פרי המשיכה להופיע בסרטים ובתוכניות טלוויזיה, וגם סיפקה את הקול לדמותה של מג גריפין בסדרת האנימציה "איש משפחה". פרי היא שחקנית מוכשרת שעשתה קריירה מצליחה בתעשיית הבידור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן