דף הבית » מגזין » שם משפחה של דמירל: מבט אל ההיסטוריה והמשמעות

שם משפחה של דמירל: מבט אל ההיסטוריה והמשמעות

2023-04-08 12:58:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה דמירל?

שם המשפחה דמירל הוא ממקור טורקי והוא נגזר מהמילה "דמיר", שפירושה "ברזל". מאמינים כי השם ניתן במקור למי שעבד עם ברזל או היה נפח. השם שימש במדינות שונות, כולל טורקיה, אזרבייג'ן וארה"ב. שם המשפחה דמירל קשור גם למילה הטורקית "דמירצ'י", שפירושה "עובד ברזל". זה מרמז שהשם ניתן למי שעבד עם ברזל או היה נפח. השם שימש במדינות שונות, כולל טורקיה, אזרבייג'ן וארצות הברית.

היסטוריה של שם המשפחה דמירל

שם המשפחה דמירל שימש במדינות שונות במשך מאות שנים. בטורקיה, מאמינים כי מקור השם באימפריה העות'מאנית, שם הוא שימש כתואר לנפח או ברזל. השם שימש גם באזרבייג'ן, שם הוא שימש כתואר לנפח או ברזל. בארצות הברית, שם המשפחה דמירל שימש לראשונה על ידי מהגרים מטורקיה ואזרבייג'ן בסוף המאה ה-19. השם שימש על ידי מהגרים שהתיישבו במערב התיכון ובחוף המזרחי של ארצות הברית. השם התפשט מאז לאזורים אחרים במדינה, כולל קליפורניה, טקסס ופלורידה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דמירל

היו כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דמירל, כולל נשיא טורקיה לשעבר, סולימן דמירל. הוא כיהן כנשיא בין השנים 1993 עד 2000 והיה הנשיא המכהן הארוך ביותר בהיסטוריה של טורקיה. הוא גם היה הנשיא הראשון שנבחר ישירות על ידי העם.אדם מפורסם נוסף עם שם המשפחה דמירל הוא הזמר והכותב הטורקי, טרקן דמירל. הוא ידוע בעיקר בזכות שירי הלהיט שלו "Şımarık" ו-"Kuzu Kuzu". הוא מכר מיליוני אלבומים ברחבי העולם ונחשב לאחד הזמרים הטורקים המצליחים בכל הזמנים.

שם משפחה של דמירל במדינות אחרות

שם המשפחה Demirel משמש גם במדינות אחרות, כולל בריטניה, קנדה ואוסטרליה. בבריטניה, השם משמש אנשים ממוצא טורקי ואזרביג'אני. בקנדה, השם משמש אנשים ממוצא טורקי ואזרבייג'ני. באוסטרליה, השם משמש אנשים ממוצא טורקי ואזרבייג'ני.

שם משפחה דמירל בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה דמירל נמצא בשימוש הנפוץ ביותר על ידי אנשים ממוצא טורקי ואזרבייג'ני. הוא משמש גם אנשים מרקע אתני אחר, כולל יווני, ארמני ויהודי. השם נמצא לרוב במערב התיכון ובחוף המזרחי של ארצות הברית, אך הוא נמצא גם בחלקים אחרים של המדינה, כולל קליפורניה, טקסס ופלורידה.

שם משפחה של דמירל בטורקיה

בטורקיה, שם המשפחה דמירל נמצא בשימוש הנפוץ ביותר על ידי אנשים ממוצא טורקי ואזרבייג'ני. השם משמש גם אנשים מרקע אתני אחר, כולל יווני, ארמני ויהודי. השם נמצא לרוב בחלקים המערביים והמרכזיים של הארץ, אך הוא מצוי גם בחלקים אחרים של הארץ, לרבות באזורי המזרח והדרום-מזרח.

סיכום

שם המשפחה דמירל הוא ממקור טורקי והוא נגזר מהמילה "דמיר", שפירושה "ברזל". מאמינים כי השם ניתן במקור למי שעבד עם ברזל או היה נפח. השם שימש במדינות שונות, כולל טורקיה, אזרבייג'ן וארצות הברית. השם נמצא בשימוש הנפוץ ביותר על ידי אנשים ממוצא טורקי ואזרבייג'ני, אך הוא משמש גם על ידי אנשים מרקע אתני אחר, כולל יווני, ארמני ויהודי. השם נמצא לרוב במערב התיכון ובחוף המזרחי של ארצות הברית, אך הוא נמצא גם בחלקים אחרים של המדינה, כולל קליפורניה, טקסס ופלורידה. שם המשפחה Demirel נמצא בשימוש במדינות שונות במשך מאות שנים והוא קשור למילה הטורקית "demirci", שפירושה "עובד ברזל".

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן