דף הבית » מומלץ בהקדם » שם משפחה של גילרט: היסטוריה ומשמעות

שם משפחה של גילרט: היסטוריה ומשמעות

2023-04-23 00:00:00+02:00

היסטוריה של שם המשפחה גילרט

שם המשפחה גילרט הוא שם משפחה גרמני, הנגזר מהשם האישי ג'יל, שהוא צורה קצרה של השם גילברט. מקורו של השם הוא מימי הביניים, והוא נמצא ברשומות מהמאה ה-12. משערים שזה נגזר מהשם הגרמני העתיק Gisilbert, המורכב מהיסודות גיסיל, שפירושו "משכון" או "בן ערובה", וברט, שמשמעותו "בהיר" או "מפורסם". שם המשפחה גילרט נמצא ברשומות. ממקומות רבים בגרמניה, כולל בוואריה, סקסוניה ופרוסיה. הוא נמצא גם ברשומות מאוסטריה, שוויץ וחלקים אחרים של אירופה. בארצות הברית, השם נמצא לרוב בפנסילבניה, לשם הביאו אותו מהגרים גרמנים במאות ה-18 וה-19.

וריאציות של שם המשפחה גילרט

לשם המשפחה ג'ילרט יש וריאציות רבות, כולל ג'ילט, ג'ילט, ג'ילט, ג'ילט, ג'ילט, ג'ילט, ג'ילט, ג'ילט, ג'ילט, ג'ילט, ג'ילט, ג'ילט, ג'ילט, ג'ילט, ג'ילט, ג'ילט, ג'ילט, ג'ילט, ג'ילט, ו.

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה גילרט

שם המשפחה גילרט נמצא בחלקים רבים של העולם, כולל גרמניה, אוסטריה, שוויץ, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בגרמניה, השם נמצא לרוב בבוואריה, סקסוניה ופרוסיה. בארצות הברית, השם נמצא לרוב בפנסילבניה, לשם הביאו אותו מהגרים גרמנים במאות ה-18 וה-19.

טבלה של וריאציות שם משפחה של גילרט

וָרִיאַצִיָה מָקוֹר
ג'ילט צָרְפָתִית
ג'ילט צָרְפָתִית
ג'ילט אנגלית
ג'ילט אנגלית
גילט אנגלית
ג'ילט אנגלית
Gilletttt אנגלית
ג'ילטי אנגלית
ג'ילט אנגלית
גיליטט אנגלית
ג'ילט אנגלית
Gilletttttt אנגלית
גיללטט אנגלית
גילטטטט אנגלית
גילטטטט אנגלית
גילטטטט אנגלית
Gilletttttttte אנגלית
גילטטטטט אנגלית
גילטטטט אנגלית
גילטטטטטט אנגלית

שם המשפחה גילרט נמצא גם ברשומות ממקומות אחרים באירופה, כולל צרפת, בלגיה, הולנד וסקנדינביה. בצרפת השם נמצא לרוב באזור אלזס, שהיה חלק מגרמניה עד סוף מלחמת העולם הראשונה. בבלגיה, השם נמצא לרוב באזור פלנדריה, שהיה חלק מגרמניה גם עד סוף מלחמת העולם הראשונה. בהולנד, השם נמצא לרוב במחוז לימבורג, שגם הוא היה חלק מגרמניה עד סוף מלחמת העולם הראשונה. שם המשפחה גילרט נמצא גם ברשומות מחלקים אחרים של המדינה בעולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בארצות הברית, השם נמצא לרוב בפנסילבניה, לשם הביאו אותו מהגרים גרמנים במאות ה-18 וה-19. בקנדה, השם נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק, לשם הביאו אותו על ידי מהגרים דוברי צרפתית מאלזס ומפלנדריה. באוסטרליה, השם נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה, לשם הוא הובא על ידי מהגרים גרמנים במאה ה-19. בניו זילנד, השם נמצא לרוב באי הצפוני, לשם הוא הובא על ידי מהגרים גרמנים במאה ה-19. שם המשפחה גילרט נמצא גם ברשומות ממקומות אחרים בעולם, כולל דרום אמריקה, אפריקה ואסיה . בדרום אמריקה, השם נמצא לרוב בברזיל, לשם הביאו אותו מהגרים גרמנים במאה ה-19. באפריקה, השם נמצא לרוב בדרום אפריקה, לשם הביאו אותו מהגרים גרמנים במאה ה-19. באסיה, השם נמצא לרוב בהודו, לשם הוא הובא על ידי מהגרים גרמנים במאה ה-19. שם המשפחה גילרט נמצא גם ברשומות ממקומות אחרים בעולם, כולל המזרח התיכון, לשם הובא על ידי גרמנים מהגרים במאה ה-19. בישראל, השם נמצא לרוב בערים תל אביב וירושלים, לשם הובא על ידי עולי גרמניה במאה ה-19. שם המשפחה גילרט הוא שם עתיק ואצילי, בעל היסטוריה ארוכה ויוקרתית. זהו שם שעבר בדורות, ונמצא עד היום במקומות רבים בעולם. זה שם שקשור בכוח, אומץ ונאמנות, והוא שם שימשיך לעבור לדורות הבאים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן