דף הבית » להעביר את הזמן » שם משפחה של גורלניק – סקירה מקיפה

שם משפחה של גורלניק – סקירה מקיפה

שם משפחה של גורלניק – סקירה מקיפה

מהו שם המשפחה של גורלניק?

שם המשפחה גורלניק הוא שם ייחודי ומעניין שמקורו בתרבות היהודית. מאמינים שמקורו באוקראינה והוא נגזר מהמילה העברית "גור" שפירושה "אריה". כמו כן, מאמינים כי השם נגזר מהמילה ביידיש "גורל" שפירושה "אדם". שם המשפחה Gurlnik נמצא לרוב בארצות הברית, קנדה וישראל.

מקור שם המשפחה הגורלניק

מקורו של שם המשפחה Gurlnik הוא באוקראינה בסוף המאה ה-19. מאמינים כי השם נגזר מהמילה העברית "גור" שפירושה "אריה". כמו כן, מאמינים כי השם נגזר מהמילה ביידיש "גורל" שפירושה "אדם". שם המשפחה Gurlnik נמצא לרוב בארצות הברית, קנדה וישראל.

משמעות שם המשפחה של גורלניק

לשם המשפחה Gurlnik מאמינים שיש מספר משמעויות שונות. הפירוש הנפוץ ביותר הוא שהוא נגזר מהמילה העברית "גור" שפירושה "אריה". פרשנות זו מבוססת על העובדה ששם המשפחה Gurlnik נמצא לרוב בארה"ב, קנדה וישראל, שלכולם יש מורשת יהודית חזקה. הפירוש השני של שם המשפחה Gurlnik הוא שהוא נגזר מה המילה ביידיש "גורל" שפירושה "אדם". פרשנות זו מבוססת על העובדה ששם המשפחה Gurlnik נמצא לרוב בארה"ב, קנדה וישראל, שלכולם יש מורשת יהודית חזקה. הפירוש השלישי לשם המשפחה Gurlnik הוא שהוא נגזר מה המילה האוקראינית "gurl" שפירושה "גבר". פרשנות זו מבוססת על העובדה ששם המשפחה Gurlnik נמצא לרוב בארצות הברית, קנדה וישראל, שלכולן יש מורשת אוקראינית חזקה.

שם משפחה של Gurlnik בארצות הברית

שם המשפחה Gurlnik נמצא לרוב בארצות הברית. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה Gurlnik הוא שם המשפחה ה-5,944 הנפוץ ביותר בארצות הברית. שם המשפחה Gurlnik נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

שם משפחה של Gurlnik בקנדה

שם המשפחה Gurlnik נפוץ גם בקנדה. לפי מפקד האוכלוסין של קנדה, שם המשפחה Gurlnik הוא שם המשפחה ה-1,841 הנפוץ ביותר בקנדה. שם המשפחה Gurlnik נמצא לרוב במחוזות אונטריו, קוויבק וקולומביה הבריטית.

שם משפחה של גורלניק בישראל

שם המשפחה Gurlnik נפוץ גם בישראל. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שם המשפחה גורלניק הוא שם המשפחה ה-1,841 הנפוץ ביותר בישראל. שם המשפחה גורלניק נמצא לרוב בערים ירושלים, תל אביב וחיפה.

סיכום

שם המשפחה גורלניק הוא שם ייחודי ומעניין שמקורו בתרבות היהודית. מאמינים שמקורו באוקראינה והוא נגזר מהמילה העברית "גור" שפירושה "אריה". כמו כן, מאמינים כי השם נגזר מהמילה ביידיש "גורל" שפירושה "אדם". שם המשפחה Gurlnik נמצא לרוב בארצות הברית, קנדה וישראל. לשם המשפחה Gurlnik מאמינים שיש מספר משמעויות שונות, כולן מבוססות על העובדה ששם המשפחה Gurlnik נמצא לרוב בארצות הברית, קנדה וישראל, שלכולן יש מורשת יהודית חזקה. למידע נוסף על שם המשפחה Gurlnik, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה או ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן