דף הבית » מומלץ בהקדם » שם משפחה של בנימין: השוואה מהירה

שם משפחה של בנימין: השוואה מהירה

שם משפחה של בנימין: השוואה מהירה

מהו שם המשפחה של בנימין?

שם המשפחה בנימין הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נגזר מהשם העברי בנימין, שפירושו "בן יד ימין". השם פופולרי בקרב יהודים ונוצרים כאחד, והוא משמש לעתים קרובות כשם פרטי וגם כשם משפחה. לפי האמונה שם המשפחה בנימין מקורו במזרח התיכון, והוא נמצא במדינות רבות באזור, כולל ישראל, ירדן, לבנון וסוריה. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

היסטוריה של שם המשפחה בנימין

מקורו של שם המשפחה בנימין הוא במזרח התיכון, והוא קשור לדמותו המקראית של בנימין, בנו הצעיר של יעקב. בתנ"ך מתואר בנימין כ"אהוב ה', ומספרים כי התברך בעוצמה ובאומץ רב. השם בנימין שימש כשם פרטי במשך מאות שנים, ומאמינים כי האחרון השם נגזר מהשם הזה. כמו כן, מאמינים כי השם שימש כשם משפחה כדי להבחין בין ענפים שונים של אותה משפחה.

שם משפחה של בנימין במדינות שונות

שם המשפחה בנימין נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. בארצות הברית, השם נפוץ ביותר במדינות קליפורניה, ניו יורק ופלורידה. בקנדה, השם נפוץ ביותר במחוזות אונטריו וקוויבק. בבריטניה, השם נפוץ ביותר במחוזות לונדון ואסקס.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בנימין

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה בנימין. כמה מהבולטים ביותר כוללים את השחקן האמריקאי בן סטילר, הזמר האמריקאי בן פולדס והסופר האמריקאי בנג'מין פרנקלין.

וריאציות של שם המשפחה בנימין

לשם המשפחה בנימין יש וריאציות רבות, כולל בנג'מן, בנימין, בנג'מן, בנג'מים, בנג'מין, בנג'י ובנימין.

שכיחות שם המשפחה בנימין

שם המשפחה בנימין נפוץ יחסית במדינות רבות בעולם. בארצות הברית, השם מדורג כשם המשפחה ה-545 הנפוץ ביותר. בקנדה, השם מדורג כשם המשפחה ה-590 הנפוץ ביותר. בבריטניה, השם מדורג כשם המשפחה ה-690 הנפוץ ביותר.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה
ארצות הברית מקום 545
קנדה מקום 590
הממלכה המאוחדת מקום 690

לסיכום, שם המשפחה בנימין הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נגזר מהשם העברי בנימין, והוא קשור לדמותו המקראית של בנימין. השם נפוץ ביותר בארצות הברית, קנדה ובריטניה, ויש לו וריאציות רבות, כולל בנימין, בנימין, בנג'מן, בנג'מים, בנג'מין, בנג'י ובנימין.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן