דף הבית » להעביר את הזמן » שם משפחה של במאים באנגלית

שם משפחה של במאים באנגלית

2023-04-02 21:03:00+02:00

מבוא

תעשיית הקולנוע האנגלית הפיקה כמה מהבמאים האייקוניים ביותר בעולם. מאלפרד היצ'קוק ועד כריסטופר נולאן, הבמאים האלה יצרו כמה מהסרטים הזכורים ביותר בכל הזמנים. אבל מה עם שמות המשפחה שלהם? במאמר זה, נסקור כמה מהבמאים האנגלים המפורסמים ביותר ואת שמות המשפחה שלהם.

אלפרד היצ'קוק

אלפרד היצ'קוק הוא אחד הבמאים האייקוניים ביותר בתולדות הקולנוע. הוא ידוע בעיקר בזכות מותחנים מותחים שלו כמו Psycho, Rear Window ו-The Birds. שם משפחתו הוא היצ'קוק, שהוא שם משפחה אנגלי שנגזר מהמילה האנגלית הישנה "hicce", שפירושה "עץ".

כריסטופר נולאן

כריסטופר נולאן הוא עוד במאי אנגלי אייקוני. הוא ידוע בעיקר בזכות סרטי המדע הבדיוני שלו כמו Inception, Interstellar וטרילוגיית האביר האפל. שם משפחתו הוא נולאן, שהוא שם משפחה אירי שנגזר מהמילה הגאלית "nuall", שפירושה "אצילי".

דני בויל

דני בויל הוא במאי אנגלי הידוע בעיקר בזכות סרטיו כמו Trainspotting, Slumdog Millionaire ו-28 Days Later. שם משפחתו הוא בויל, שהוא שם משפחה אירי שנגזר מהמילה הגאלית "buidhe", שפירושה "צהוב".

גיא ריצ'י

גאי ריצ'י הוא במאי אנגלי הידוע בעיקר בזכות סרטי הפשע שלו כמו Snatch, Lock, Stock and Two Smoking Barrels, ו-RocknRolla. שם משפחתו הוא ריצ'י, שהוא שם משפחה סקוטי שנגזר מהמילה האנגלית הישנה "ריק", שפירושה "שליט רב עוצמה".

סטיבן פרירס

סטיבן פרירס הוא במאי אנגלי הידוע בעיקר בזכות סרטיו כמו המלכה, High Fidelity ו-The Grifters. שם משפחתו הוא Frears, שהוא שם משפחה אנגלי שנגזר מהמילה האנגלית הישנה "פחד", שפירושה "עזה".

מייק לי

מייק לי הוא במאי אנגלי הידוע בעיקר בזכות סרטיו כמו סודות ושקרים, ורה דרייק ו-Happy-Go-Lucky. שם משפחתו הוא Leigh, שהוא שם משפחה אנגלי שמקורו במילה האנגלית הישנה "leah", שפירושה "ניקוי ביער".

קן לואץ'

קן לואץ' הוא במאי אנגלי הידוע בעיקר בזכות סרטיו כמו Kes, The Wind That Shakes the Barley, ואני, דניאל בלייק. שם משפחתו הוא לואץ', שהוא שם משפחה אנגלי שנגזר מהמילה האנגלית הישנה "loc", שפירושה "נחל".

דיוויד ייטס

דיוויד ייטס הוא במאי אנגלי הידוע בעיקר בזכות סרטיו כגון סדרת הארי פוטר, האגדה של טרזן וחיות הפלא והיכן למצוא אותן. שם משפחתו הוא Yates, שהוא שם משפחה אנגלי שנגזר מהמילה האנגלית הישנה "geat", שפירושה "שער".

סיכום

תעשיית הקולנוע האנגלית הפיקה כמה מהבמאים האייקוניים ביותר בעולם. מאלפרד היצ'קוק ועד כריסטופר נולאן, הבמאים האלה יצרו כמה מהסרטים הזכורים ביותר בכל הזמנים. אבל מה עם שמות המשפחה שלהם? במאמר זה, בדקנו כמה מהבמאים האנגלים המפורסמים ביותר ואת שמות המשפחה שלהם. אנו מקווים שמאמר זה היה אינפורמטיבי ועזר לך ללמוד עוד על שמות המשפחה של כמה מהבמאים האנגלים המפורסמים ביותר. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה העברית .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן