דף הבית » טופ 100 » שם משפחה של ביונסה: כל מה שאתה צריך לדעת

שם משפחה של ביונסה: כל מה שאתה צריך לדעת

2023-04-08 04:03:00+02:00

מה שם המשפחה של ביונסה?

שם המשפחה של ביונסה הוא נואלס. היא נולדה ביונסה ג'יזל נואלס ב-4 בספטמבר 1981, ביוסטון, טקסס. היא בתם של מתיו נואלס וטינה נואלס, ואחותה הצעירה של סולאנג' נואלס.

ההיסטוריה של שם נואלס

השם נואלס הוא ממקור אנגלי. הוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה cnoll, שפירושה "גבעה". משפחת נואלס יכולה להתחקות אחר שורשיה למאה ה-11, כאשר התגוררה בלנקשייר, אנגליה. משפחת נואלס היגרה לארצות הברית בסוף המאה ה-19. הם התיישבו בטקסס, שם הם נשארו מאז.

משמעות השם נואלס

השם נואלס נגזר מהמילה האנגלית הישנה cnoll, שפירושה "גבעה". השם מסמל חוזק ויציבות, שכן גבעות נתפסות לרוב כסמל לחוזק ויציבות.

אנשים מפורסמים עם השם נואלס

ביונסה היא לא האדם המפורסם היחיד עם השם נואלס. Knowles בולטים אחרים כוללים:

  • מת'יו נואלס – אביה של ביונסה והמנהלת לשעבר
  • טינה נואלס – אמה ומעצבת האופנה של ביונסה
  • סולאנג' נואלס – אחותה והזמרת-יוצרת של ביונסה
  • ג'ון נואלס – סופר ומחבר אמריקאי של A Separate Peace
  • ג'ון נואלס קיין – מלחין ומנצח אמריקאי
  • ג'ון נואלס פיין – מלחין ופרופסור אמריקאי
  • ג'ון נואלס רידל – פוליטיקאי ועורך דין אמריקאי

ההשפעה של ביונסה על שם נואלס

לביונסה הייתה השפעה עצומה על השם נואלס. היא הפכה לאחת הזמרות האייקוניות ביותר של זמננו, והצלחתה סייעה להעלות את השם נואלס לגבהים חדשים. השם נואלס הוא כעת שם נרדף להצלחה, חוזק ויציבות. ביונסה עזרה להגדיר מחדש את המשמעות של השם נואלס, והצלחתה עזרה לעורר השראה באחרים להגיע לחלומותיהם.

שם המשפחה של ביונסה בתרבות הפופולרית

השם נואלס הפך לחלק מהתרבות הפופולרית. הוא שימש בשירים, בסרטים ובתוכניות טלוויזיה. בסרט Dreamgirls, ביונסה מגלמת את הדמות דינה ג'ונס, ששם משפחתה הוא נואלס. הסרט מבוסס על הסיפור האמיתי של הסופרימס, ודמותה של דיינה ג'ונס מבוססת באופן רופף על דיאנה רוס. השם נואלס שימש גם בשירים, כמו הסינגל הלהיט של ביונסה "Single Ladies (Put a Ring on) זה)." השיר הפך להמנון לנשים רווקות, והשם נואלס הפך לסמל להעצמה נשית.

סיכום

לשם נואלס יש היסטוריה ארוכה ועשירה. מקורו באנגלית, והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה cnoll, שפירושה "גבעה". משפחת נואלס חיה בארצות הברית מאז סוף המאה ה-19, והם הפכו את ביתם בטקסס. לביונסה הייתה השפעה עצומה על השם נואלס. היא הפכה לאחת הזמרות האייקוניות ביותר של זמננו, והצלחתה סייעה להעלות את השם נואלס לגבהים חדשים. השם נואלס הוא כעת שם נרדף להצלחה, כוח ויציבות.

שולחן

שֵׁם כיבוש
מתיו נואלס אביה של ביונסה והמנהלת לשעבר
טינה נואלס אמה ומעצבת האופנה של ביונסה
סולאנג' נואלס אחותה והזמרת-יוצרת של ביונסה
ג'ון נואלס סופר ומחבר אמריקאי של "שלום נפרד".
ג'ון נואלס קיין מלחין ומנצח אמריקאי
ג'ון נואלס פיין מלחין ופרופסור אמריקאי
ג'ון נואלס רידל פוליטיקאי ועורך דין אמריקאי

השם נואלס הפך לחלק מהתרבות הפופולרית, והוא שימש בשירים, בסרטים ובתוכניות טלוויזיה. הסינגל הלהיט של ביונסה "Single Ladies (Put a Ring on It)" הפך להמנון לנשים רווקות, והשם נואלס הפך לסמל של העצמה נשית. אם אתה רוצה ללמוד עוד על ביונסה ושם משפחתה, אתה יכול לבדוק צא מהאתר הרשמי שלה כאן , או שאתה יכול לצפות בסרטוני המוזיקה שלה ביוטיוב . לא משנה מה, אתה יכול להיות בטוח שהשם נואלס ימשיך להיות סמל להצלחה, כוח ויציבות במשך שנים רבות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן