דף הבית » טופ 100 » שם משפחה של אפר: היסטוריה ומשמעות

שם משפחה של אפר: היסטוריה ומשמעות

2023-04-18 16:50:00+02:00

מקור שם המשפחה של האפר

שם המשפחה Ashes הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "æsc", שפירושה "עץ אפר". השם ניתן במקור למי שגר ליד עץ אפר, או שעבד עם עץ אפר. מאמינים כי השם שימש לראשונה במאה ה-12, והיה פופולרי במאה ה-15. שם המשפחה Ashes נמצא לרוב באנגליה, אך נמצא גם בסקוטלנד, באירלנד ובוויילס. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

וריאציות של שם המשפחה אפר

לשם המשפחה Ashes יש וריאציות רבות, כולל Ash, Ashe, Asche, Ashe ו-Aschey. במקרים מסוימים, השם שונה לאשבי, אשפורד או אשוורת.

אש

וריאציית האפר של שם המשפחה האפר נמצאת לרוב בסקוטלנד. מאמינים שמקורו בהרי הסקוטים, והוא נגזר מהמילה הגאלית "Ais", שפירושה "עץ אפר".

אשה

הווריאציה Asche של שם המשפחה Ashes נמצאת לרוב בגרמניה. מאמינים שמקורו באזור הריין, והוא נגזר מהמילה הגרמנית "Asche", שפירושה "עץ אפר".

אשבי

הווריאציה Ashby של שם המשפחה Ashes נמצאת לרוב באנגליה. מאמינים שמקורו באזור North Midlands, והוא נגזר מהמילים האנגליות הישנות "æsc" ו-"by", שמשמעותן "עץ אפר" ו"כפר", בהתאמה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אפר

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה אש, כולל השחקן והקומיקאי הבריטי, רואן אטקינסון, השחקן האמריקאי, ג'ון אשטון, והזמר, כותב השירים והשחקן הבריטי, רובי וויליאמס. בנוסף, יש הרבה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה אש, כולל הפוליטיקאי הבריטי, וויליאם אש, הפוליטיקאי האמריקאי, ג'ון אש, והמגלה הבריטי, סר וולטר ראלי. שם המשפחה של אש קשור גם למשפחת המלוכה הבריטית, שכן המלכה אליזבת השנייה היא צאצא למשפחת אשס.

סיכום

שם המשפחה Ashes הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "æsc", שפירושה "עץ אפר". השם ניתן במקור למי שגר ליד עץ אפר, או שעבד עם עץ אפר. מאמינים כי השם שימש לראשונה במאה ה-12, והיה פופולרי במאה ה-15. שם המשפחה Ashes נמצא לרוב באנגליה, אך נמצא גם בסקוטלנד, באירלנד ובוויילס. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. לשם המשפחה של האפר יש וריאציות רבות, כולל אש, אש, אשה, אשה ואשי. במקרים מסוימים, השם שונה לאשבי, אשפורד או אשוורת'. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה אש, כולל השחקן והקומיקאי הבריטי, רואן אטקינסון, השחקן האמריקאי, ג'ון אשטון, והזמר הבריטי , כותב שירים ושחקן, רובי וויליאמס. בנוסף, ישנם אנשים בולטים רבים בעלי שם המשפחה אש, ביניהם הפוליטיקאי הבריטי, וויליאם אש, הפוליטיקאי האמריקאי, ג'ון אש, והמגלה הבריטי, סר וולטר ראלי. שם המשפחה אפר קשור גם למשפחת המלוכה הבריטית, שכן המלכה אליזבת השנייה היא נצר למשפחת האפר. שם המשפחה האפר הוא שם ייחודי ומעניין עם היסטוריה ארוכה. זהו שם שהיה בשימוש במשך מאות שנים, ונמצא בשימוש עד היום. בין אם אתם מחפשים שם ייחודי לילדכם, ובין אם אתם פשוט סקרנים לגבי ההיסטוריה של השם, שם המשפחה Ashes הוא בחירה מצוינת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן