דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה של אדם – מבט מקיף

שם משפחה של אדם – מבט מקיף

שם משפחה של אדם – מבט מקיף

מהו שם המשפחה אדם?

שם המשפחה אדם הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נגזר מהשם העברי אדם, שפירושו "אדם" או "אדמה". שם המשפחה נמצא לרוב במדינות דוברות אנגלית, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו צרפת, גרמניה וספרד.

מקורות שם המשפחה אדם

מקורו של שם המשפחה אדם הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור הלבנט. מאמינים שזה נגזר מהשם העברי אדם, שפירושו "אדם" או "אדמה". על פי ההערכה, שם המשפחה אומץ על ידי יהודים שהיגרו לאירופה במהלך ימי הביניים.

שכיחות שם המשפחה אדם

שם המשפחה אדם נמצא לרוב במדינות דוברות אנגלית, כמו ארצות הברית, קנדה, בריטניה, אוסטרליה וניו זילנד. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו צרפת, גרמניה וספרד. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה אדם הוא שם המשפחה ה-8 הנפוץ ביותר בארצות הברית.

אדם בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה אדם הוא שם המשפחה ה-8 הנפוץ ביותר. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, יש יותר מ-1.2 מיליון אנשים עם שם המשפחה אדם בארצות הברית. המדינות עם המספר הגבוה ביותר של אנשים עם שם המשפחה אדם הן קליפורניה, טקסס, ניו יורק, פלורידה ואילינוי.

אדם בקנדה

בקנדה, שם המשפחה אדם הוא שם המשפחה ה-11 הנפוץ ביותר. על פי נתוני סטטיסטיקה של קנדה, ישנם למעלה מ-200,000 אנשים עם שם המשפחה אדם בקנדה. המחוזות עם המספר הגבוה ביותר של אנשים עם שם המשפחה אדם הם אונטריו, קוויבק, אלברטה, קולומביה הבריטית ומניטובה.

אדם בבריטניה

בבריטניה, שם המשפחה אדם הוא שם המשפחה ה-18 בשכיחותו. על פי המשרד לסטטיסטיקה לאומית, ישנם למעלה מ-100,000 אנשים עם שם המשפחה אדם בבריטניה. המדינות עם המספר הגבוה ביותר של אנשים עם שם המשפחה אדם הן אנגליה, סקוטלנד, ויילס וצפון אירלנד.

אדם באוסטרליה

באוסטרליה, שם המשפחה אדם הוא שם המשפחה ה-24 הנפוץ ביותר. לפי נתוני הלשכה האוסטרלית לסטטיסטיקה, באוסטרליה יש יותר מ-50,000 אנשים עם שם המשפחה אדם. המדינות עם המספר הגבוה ביותר של אנשים עם שם המשפחה אדם הן ניו סאות' ויילס, ויקטוריה, קווינסלנד, דרום אוסטרליה ומערב אוסטרליה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אדם

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אדם, כולל שחקנים, מוזיקאים, ספורטאים ופוליטיקאים. כמה מהאנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה אדם כוללים את השחקן אדם סנדלר, הזמר אדם לוין, שחקן הכדורסל אדם סילבר וראש ממשלת בריטניה לשעבר טוני בלייר.

סיכום

שם המשפחה אדם הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נגזר מהשם העברי אדם, שפירושו "אדם" או "אדמה". שם המשפחה נמצא לרוב במדינות דוברות אנגלית, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו צרפת, גרמניה וספרד. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אדם, כולל שחקנים, מוזיקאים, ספורטאים ופוליטיקאים. למידע נוסף על שם המשפחה אדם, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן