דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה של אברמוב: השוואה מהירה

שם משפחה של אברמוב: השוואה מהירה

. שם משפחה של אברמוב: השוואה מהירה

מהו שם המשפחה של אברמוב?

שם המשפחה אברמוב הוא שם משפחה יהודי נפוץ, שמקורו בשם העברי אברהם. הוא נגזר מהמילים העבריות ל"אב" ו"עם", ולעתים קרובות מתורגם כ"אב של המון". שם המשפחה אברמוב נמצא לרוב בישראל, ברוסיה ובמדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות.

היסטוריה של שם המשפחה של אברמוב

שם המשפחה אברמוב שורשים בפזורה היהודית, שהחלה במאה ה-8. יהודים גורשו מבתיהם במזרח התיכון ובצפון אפריקה והתפשטו ברחבי אירופה ושאר העולם. שם המשפחה אברמוב אומץ על ידי רבות מהמשפחות היהודיות הללו כאשר הם עברו למדינות שונות. שם המשפחה אברמוב נמצא לרוב בישראל, רוסיה ומדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות. בישראל, שם המשפחה אברמוב הוא שם המשפחה היהודי הנפוץ ביותר, המהווה קרוב ל-10% מהאוכלוסייה. ברוסיה, שם המשפחה אברמוב הוא שם המשפחה היהודי השני בשכיחותו, המהווה כמעט 5% מהאוכלוסייה.

שם משפחה של אברמוב בארצות הברית

שם המשפחה אברמוב נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה היהודי הרביעי בשכיחותו. בארצות הברית, שם המשפחה אברמוב נמצא לרוב בניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

שם משפחה של אברמוב באירופה

שם המשפחה אברמוב נמצא גם באירופה, שם הוא שם המשפחה היהודי השלישי בשכיחותו. באירופה, שם המשפחה אברמוב נמצא לרוב בגרמניה, צרפת ובריטניה.

שם משפחה של אברמוב באסיה

שם המשפחה אברמוב נמצא גם באסיה, שם הוא שם המשפחה היהודי החמישי בשכיחותו. באסיה, שם המשפחה אברמוב נמצא לרוב בהודו, סין ויפן.

שם משפחה של אברמוב באוסטרליה

שם המשפחה אברמוב נמצא גם באוסטרליה, שם הוא שם המשפחה היהודי השישי בשכיחותו. באוסטרליה, שם המשפחה אברמוב נמצא לרוב בניו סאות' ויילס, ויקטוריה וקווינסלנד.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה
ישראל 1
רוּסִיָה 2
ארצות הברית 4
אֵירוֹפָּה 3
אַסְיָה 5
אוֹסטְרַלִיָה 6

שם המשפחה אברמוב הוא שם משפחה יהודי נפוץ, ששורשיו בפזורה היהודית של המאה ה-8. הוא נמצא לרוב בישראל, ברוסיה ובמדינות אחרות עם אוכלוסיה יהודית גדולה. בישראל, שם המשפחה אברמוב הוא שם המשפחה היהודי הנפוץ ביותר, המהווה קרוב ל-10% מהאוכלוסייה. ברוסיה, שם המשפחה אברמוב הוא שם המשפחה היהודי השני בשכיחותו, המהווה כמעט 5% מהאוכלוסייה. בארצות הברית, שם המשפחה אברמוב הוא שם המשפחה היהודי הרביעי בשכיחותו. באירופה, שם המשפחה אברמוב הוא שם המשפחה היהודי השלישי בשכיחותו. באסיה, שם המשפחה אברמוב הוא שם המשפחה היהודי החמישי בשכיחותו. באוסטרליה, שם המשפחה של אברמוב הוא שם המשפחה היהודי השישי בשכיחותו. שם המשפחה של אברמוב הוא תזכורת לפזורה היהודית ולחוסנו של העם היהודי. זוהי עדות לכוחו של העם היהודי, שהצליח לשמור על זהותו ותרבותו למרות מאות שנים של רדיפות ועקירה. שם המשפחה של אברמוב הוא סמל לתקווה והתמדה, ותזכורת לחשיבות שימור המורשת והתרבות היהודית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן