דף הבית » מעניין » שם משפחה רפאלוב – סקירה מקיפה

שם משפחה רפאלוב – סקירה מקיפה

שם משפחה רפאלוב – סקירה מקיפה

מהו שם המשפחה רפאלוב?

שם המשפחה רפאלוב הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. הוא נגזר מהשם העברי רפאל, שפירושו "אלוהים ריפא". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מקור שם המשפחה רפאלוב

מקורו של שם המשפחה רפאלוב הוא בימי הביניים, אז גורשו יהודים מספרד ופורטוגל וביקשו מקלט במדינות אחרות. שם המשפחה אומץ כנראה על ידי יהודים שהתיישבו במזרח אירופה, שם הוא הפך לשם נפוץ.

שכיחות שם המשפחה רפאלוב

שם המשפחה רפאלוב נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה רפאלוב הוא שם המשפחה ה-1,844 הנפוץ ביותר, בעוד שבקנדה הוא שם המשפחה ה-1,935 הנפוץ ביותר. בבריטניה, שם המשפחה רפאלוב הוא שם המשפחה ה-4,845 הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רפאלוב

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רפאלוב, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין.

סיכום

שם המשפחה רפאלוב הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. הוא נמצא לרוב בישראל, אך נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. מקורו של שם המשפחה הוא מימי הביניים, אז גורשו יהודים מספרד ופורטוגל וביקשו מקלט במדינות אחרות. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רפאלוב, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין. למידע נוסף על שם המשפחה Rafaelov, בקר בוויקיפדיה או ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן