דף הבית » אנציקלופדיה » שם משפחה ריבן: מדריך מקיף

שם משפחה ריבן: מדריך מקיף

2023-06-04 13:14:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה ריבן?

שם המשפחה Riven הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "ryfen", שפירושה "לשבור". מאמינים שהשם ניתן במקור למי ששבר משהו, או שהיה ברשותו חפץ שבור. שם המשפחה ריבן נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא נגזר מהמילה הגאלית "ריאבה", שפירושה "מחוספס" או "מחוספס". זה יכול להתייחס למישהו שהיה מחוספס או מחוספס במראהו, או בעל אישיות מחוספסת או מחוספסת. שם המשפחה ריבן נמצא גם באירלנד, שם הוא נגזר מהמילה הגאלית "ריאבה", שפירושה "מלך". זה יכול להתייחס למישהו שהיה ממוצא מלכותי, או שהיה לו יחס מלכותי.

היסטוריה של שם המשפחה ריבן

מקורו של שם המשפחה ריבן באנגליה בימי הביניים. הוא מתועד לראשונה במאה ה-12, כאשר אדם בשם רוברט ריבן תועד ב-Pipe Rolls of Yorkshire. שם המשפחה ריבן נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא מתועד לראשונה במאה ה-13, כאשר אדם בשם ג'ון ריבן תועד ב-Ragman Rolls של 1296. שם המשפחה ריבן נמצא גם באירלנד, שם הוא מתועד לראשונה ב- המאה ה-16, כאשר אדם בשם ג'ון ריבן תועד ב-Feants של 1584.

וריאציות של שם המשפחה ריבן

לשם המשפחה Riven יש וריאציות רבות, כולל Riven, Rivene, Rivenne, Rive, Rives, Rivet, Rivett, Ryven, Ryvene, Ryvenne, Ryve, Ryves, Ryvet, Ryvett ו-Ryvyn.

טבלת וריאציות של שם המשפחה ריבן

וָרִיאַצִיָה מָקוֹר
קָרוּעַ אנגלית
ריבן אנגלית
ריבן אנגלית
לִבקוֹעַ אנגלית
ריבס אנגלית
מְסַמֶרֶת אנגלית
ריווט אנגלית
ריבן אנגלית
Ryvene אנגלית
ריבן אנגלית
רייב אנגלית
ריבס אנגלית
ריבט אנגלית
ריבט אנגלית
ריווין אנגלית

שם המשפחה Riven נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, שם הוא נגזר מהמילה הגרמנית "riven", שפירושה "לשבור". הוא נמצא גם בצרפת, שם הוא נגזר מהמילה הצרפתית "rivain", שפירושה "לשבור".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ריבן

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה ריבן, ביניהם השחקן והקומיקאי האנגלי סטפן פריי, השחקן והבמאי האמריקאי רוברט רדפורד, השחקן והזמר האנגלי דיוויד בואי, השחקן והבמאי האמריקאי קלינט איסטווד, השחקן והבמאי האמריקאי ג'ורג' לוקאס. , השחקן והבמאי האמריקאי סטיבן ספילברג, השחקן והבמאי האמריקאי מרטין סקורסזה, השחקן והבמאי האמריקאי קוונטין טרנטינו, השחקן והבמאי האמריקאי טים ברטון, השחקן והבמאי האמריקאי כריסטופר נולאן, השחקן והבמאי האמריקאי ג'יימס קמרון, השחקן והבמאי האמריקאי רון הווארד, השחקן והבמאי האמריקאי רידלי סקוט, השחקן והבמאי האמריקאי ווס אנדרסון, השחקן והבמאי האמריקאי פול תומאס אנדרסון, השחקן והבמאי האמריקאי ספייק לי, השחקן והבמאי האמריקאי סטיבן סודרברג, וה השחקן והבמאי האמריקאי קוונטין דופיה.

סיכום

שם המשפחה Riven הוא ממקור אנגלי, סקוטי ואירי, והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "ryfen", המילה הגאלית "riabh", והמילה הגרמנית "riven", שפירושן כולן "לשבור". שם המשפחה מתועד לראשונה באנגליה במאה ה-12, בסקוטלנד במאה ה-13 ובאירלנד במאה ה-16. יש לו וריאציות רבות, כולל Riven, Rivene, Rivenne, Rive, Rives, Rivet, Rivett, Ryven, Ryvene, Ryvenne, Ryve, Ryves, Ryvet, Ryvett ו-Ryvyn. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה ריבן, ביניהם השחקן והקומיקאי האנגלי סטיבן פריי, השחקן והבמאי האמריקאי רוברט רדפורד, השחקן והזמר האנגלי דיוויד בואי, והשחקן והבמאי האמריקאי קלינט איסטווד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן