דף הבית » מומלץ בהקדם » שם משפחה קלמי: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם משפחה קלמי: מוצא, משמעות והיסטוריה

2023-05-11 09:01:00+02:00

מהו שם המשפחה של קלמי?

שם המשפחה קלמי הוא שם משפחה יהודי ממוצא עברי. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בקרב יהודים אשכנזים. השם נגזר מהמילה העברית "קל", שפירושה "להיות חזק". השם נמצא גם בקרב יהודים ספרדים, ולעיתים מאוית כ"קלמי" או "קלמה".

מקור ומשמעות שם המשפחה קלמי

מקורו של שם המשפחה קלמי הוא במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בקרב יהודים אשכנזים. השם נגזר מהמילה העברית "קל", שפירושה "להיות חזק". השם נמצא גם בקרב יהודים ספרדים, ולעתים מאוית כ"קלמי" או "קלמה". מאמינים שהשם ניתן לאדם שהיה חזק ואמיץ. הוא גם האמין כי השם ניתן למי שהיה מנהיג או לוחם. השם קשור גם למילה העברית "קל", שפירושה "להיות חזק".

תולדות שם המשפחה קלמי

מקורו של שם המשפחה קלמי הוא במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בקרב יהודים אשכנזים. השם נגזר מהמילה העברית "קל", שפירושה "להיות חזק". השם נמצא גם בקרב יהודים ספרדים, ולעתים מאוית כ"קלמי" או "קלמה". מאמינים שהשם ניתן לאדם שהיה חזק ואמיץ. הוא גם האמין כי השם ניתן למי שהיה מנהיג או לוחם. השם קשור גם למילה העברית "קאל", שפירושה "להיות חזק". שם המשפחה קלמי נמצא ברשומות מהמאה ה-16 במזרח אירופה. השם נמצא בתיעוד של קהילות יהודיות בפולין, ליטא ואוקראינה. השם נמצא גם בתיעוד של קהילות יהודיות בגרמניה, אוסטריה והונגריה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קלמי

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קלמי. חלק מאלה כוללים:

  • יוסף קלמי, פוליטיקאי ישראלי וראש עיריית ירושלים לשעבר
  • אברהם קלמי, רב ישראלי ולשעבר הרב הראשי של חיל האוויר הישראלי
  • יצחק קלמי, פוליטיקאי ישראלי ושר החינוך לשעבר
  • יהודה קלמי, רב ישראלי ולשעבר הרב הראשי של חיל הים הישראלי

סיכום

שם המשפחה קלמי הוא שם משפחה יהודי ממוצא עברי. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בקרב יהודים אשכנזים. השם נגזר מהמילה העברית "קל", שפירושה "להיות חזק". השם נמצא גם בקרב יהודים ספרדים, ולעיתים מאוית כ"קלמי" או "קלמה". מאמינים שהשם ניתן לאדם שהיה חזק ואמיץ. הוא גם האמין כי השם ניתן למי שהיה מנהיג או לוחם. השם קשור גם למילה העברית "קל", שפירושה "להיות חזק". שם המשפחה קלמי נמצא ברשומות החל מהמאה ה-16 במזרח אירופה. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קלמי, ביניהם יוסף קלמי, אברהם קלמי, יצחק קלמי ויהודה קלמי.

שם משפחה קלמי בישראל

שם המשפחה קלמי נמצא ברשומות רבות בישראל. השם נמצא בתיעוד של קהילות יהודיות בירושלים, תל אביב, חיפה וערים נוספות. השם נמצא גם בתיעוד של עולים יהודים ממזרח אירופה, שהתיישבו בישראל במאות ה-19 וה-20. שם המשפחה קלמי נמצא גם בתיעוד של חיילים ישראלים ששירתו בצבא ההגנה לישראל. השם נמצא גם בתיעוד של פוליטיקאים, רבנים ואישי ציבור אחרים בישראל.

שם משפחה קלמי בארצות הברית

שם המשפחה קלמי נמצא גם בתיעוד של מהגרים יהודים שהתיישבו בארצות הברית במאות ה-19 וה-20. השם נמצא בתיעוד של קהילות יהודיות בניו יורק, לוס אנג'לס, שיקגו וערים אחרות. השם נמצא גם בתיעוד של מהגרים יהודים ממזרח אירופה, שהתיישבו בארצות הברית במאות ה-19 וה-20.

טבלת שם משפחה של קלמי

שֵׁם מָקוֹר מַשְׁמָעוּת הִיסטוֹרִיָה
קלמי המזרח התיכון להיות חזק מקורו במזרח התיכון, נמצא בקרב יהודים אשכנזים וספרדים. האמינו שניתן לאדם חזק ואמיץ.

שם המשפחה קלמי הוא חלק חשוב מההיסטוריה והתרבות היהודית. השם נמצא בתיעודים מהמאה ה-16 במזרח אירופה, ונמצא בתיעוד של קהילות יהודיות בישראל ובארצות הברית. השם נגזר מהמילה העברית "קל", שפירושה "להיות חזק", ומזוהה עם כוח ואומץ. השם נמצא גם בקרב יהודים ספרדים, ולעיתים מאוית כ"קלמי" או "קלמה". אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה קלמי כוללים את יוסף קלמי, אברהם קלמי, יצחק קלמי ויהודה קלמי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן