דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה קלימי: סקירה קצרה

שם משפחה קלימי: סקירה קצרה

שם משפחה קלימי: סקירה קצרה

מהו שם המשפחה קלימי?

שם המשפחה קלימי הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח התיכון. מאמינים שמקורו באזור כורדיסטן, שהוא כיום חלק מעיראק, איראן, טורקיה וסוריה. שם המשפחה Kalimi נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו ישראל, ירדן ולבנון. שם המשפחה Kalimi נגזר מהמילה העברית "kal", שפירושה "אור". מאמינים שהוא ניתן למי שנחשבו לנאורים או חכמים. גם שם המשפחה קלימי קשור לאמונה היהודית, שכן מאמינים שהוא ניתן למי שנחשבו למנהיגי דת.

היכן נמצא שם המשפחה קלימי?

שם המשפחה Kalimi נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. הוא נמצא גם במדינות במזרח התיכון, כמו ישראל, ירדן ולבנון. בארצות הברית, שם המשפחה Kalimi נמצא לרוב בניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה Kalimi נמצא לרוב באונטריו ובקוויבק. באוסטרליה, שם המשפחה Kalimi נמצא לרוב בניו סאות' ויילס וויקטוריה. בבריטניה, שם המשפחה Kalimi נמצא לרוב בלונדון ובמנצ'סטר.

מהי השכיחות של שם המשפחה Kalimi?

שם המשפחה Kalimi אינו נפוץ במיוחד, אך גם אינו נדיר. לפי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, בארצות הברית חיו בשנת 2020 כ-1,500 אנשים עם שם המשפחה Kalimi. בקנדה חיו בשנת 2020 כ-500 אנשים עם שם המשפחה Kalimi. באוסטרליה היו כ-200 אנשים עם שם המשפחה Kalimi חי בשנת 2020. בבריטניה חיו בשנת 2020 כ-100 אנשים עם שם המשפחה Kalimi.

מהו מקור שם המשפחה קלימי?

מקורו של שם המשפחה Kalimi אינו ידוע בוודאות, אך מאמינים שמקורו באזור כורדיסטן, שהוא כיום חלק מעיראק, איראן, טורקיה וסוריה. גם שם המשפחה קלימי קשור לאמונה היהודית, שכן מאמינים שהוא ניתן למי שנחשבו למנהיגי דת.

סיכום

שם המשפחה קלימי הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח התיכון. מאמינים שמקורו באזור כורדיסטן, שהוא כיום חלק מעיראק, איראן, טורקיה וסוריה. שם המשפחה קלימי נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו ישראל, ירדן ולבנון. שם המשפחה Kalimi נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. שם המשפחה Kalimi אינו נפוץ במיוחד, אך גם אינו נדיר. מקורו של שם המשפחה Kalimi אינו ידוע בוודאות, אך מאמינים כי מקורו באזור כורדיסטן. למידע נוסף על שם המשפחה Kalimi, ניתן לצפות בסרטון YouTube זה. הנה כמה עובדות מעניינות על שם המשפחה Kalimi:

  • שם המשפחה Kalimi נגזר מהמילה העברית "קל", שפירושה "אור".
  • שם המשפחה קלימי קשור לאמונה היהודית.
  • בארצות הברית, שם המשפחה Kalimi נמצא לרוב בניו יורק, קליפורניה ופלורידה.
  • בקנדה, שם המשפחה Kalimi נמצא לרוב באונטריו ובקוויבק.
  • באוסטרליה, שם המשפחה Kalimi נמצא לרוב בניו סאות' ויילס וויקטוריה.
  • בבריטניה, שם המשפחה Kalimi נמצא לרוב בלונדון ובמנצ'סטר.
  • מקורו של שם המשפחה Kalimi אינו ידוע בוודאות, אך מאמינים כי מקורו באזור כורדיסטן.

שם המשפחה קלימי הוא שם משפחה מעניין וייחודי עם היסטוריה עשירה. זוהי תזכורת לאמונה היהודית ולחשיבותה במזרח התיכון. היא גם תזכורת לחשיבות המשפחה ולחשיבות השמירה על המורשת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן