דף הבית » טופ 100 » שם משפחה קישון – היסטוריה, מקור ומשמעות

שם משפחה קישון – היסטוריה, מקור ומשמעות

שם משפחה קישון – היסטוריה, מקור ומשמעות

מהו שם משפחת קישון?

שם המשפחה קישון הוא ממקור עברי ובעל היסטוריה ארוכה. השם נגזר מהמילה העברית "קישון", שפירושה "נהר". שם המשפחה קישון קשור לנחל הקישון בישראל, שהוא יובל מרכזי של נהר הירדן. שם המשפחה קישון קשור גם לעמק הקישון, שהוא אזור חקלאי מרכזי בישראל.

תולדות שם משפחת קישון

לשם משפחת קישון יש היסטוריה ארוכה בישראל. נחל הקישון מוזכר בתנ"ך כאתר של כמה קרבות, ביניהם קרב מגידו בספר שופטים. עמק הקישון מוזכר בתנ"ך גם כמקום קרב יזרעאל. שם המשפחה קישון קשור גם לנחל הקישון במקרא, המתואר כ"נהר דין".

מקור שם משפחת קישון

שם המשפחה קישון הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "קישון", שפירושה "נהר". שם המשפחה קישון קשור לנחל הקישון בישראל, שהוא יובל מרכזי של נהר הירדן. שם המשפחה קישון קשור גם לעמק הקישון, שהוא אזור חקלאי מרכזי בישראל.

פירוש שם המשפחה קישון

שם המשפחה קישון קשור בנחל הקישון בתנ"ך, המתואר כ"נהר דין". שם המשפחה קישון קשור גם לעמק הקישון, שהוא אזור חקלאי מרכזי בישראל. השם נגזר מהמילה העברית "קישון", שפירושה "נהר".

אנשים מפורסמים עם שם משפחת קישון

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קישון, ביניהם הסופר והמחזאי הישראלי אפרים קישון, הפוליטיקאי הישראלי יצחק קישון, והזמר והפזמונאי הישראלי יוני קישון.

השוואה מהירה

שֵׁם מָקוֹר מַשְׁמָעוּת
קישון עִברִית נהר

סיכום

שם המשפחה קישון הוא ממקור עברי ובעל היסטוריה ארוכה. השם נגזר מהמילה העברית "קישון", שפירושה "נהר". שם המשפחה קישון קשור לנחל הקישון בישראל, שהוא יובל מרכזי של נהר הירדן. שם המשפחה קישון קשור גם לעמק הקישון, שהוא אזור חקלאי מרכזי בישראל. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קישון, ביניהם הסופר והמחזאי הישראלי אפרים קישון, הפוליטיקאי הישראלי יצחק קישון, והזמר והפזמונאי הישראלי יוני קישון. למידע נוסף על שם המשפחה קישון, אתה יכול לבקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן