דף הבית » מומלץ בהקדם » שם משפחה פרסין: סקירה מהירה

שם משפחה פרסין: סקירה מהירה

שם משפחה פרסין: סקירה מהירה

מהו שם המשפחה פרסין?

שם המשפחה פרסין הוא שם משפחה בעל היסטוריה ארוכה ומגוונת. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב במדינות כמו ישראל, לבנון וסוריה. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. שם המשפחה פרסין נגזר מהמילה העברית "פארש", שפירושה "להתפשט". הדבר נובע ככל הנראה מהעובדה שמשפחת פרסין הייתה ידועה באילן היוחסין רחב הידיים ומרחיק הלכת שלה. מאמינים שמקורה של משפחת פרסין במזרח התיכון, והיא מצויה לרוב במדינות כמו ישראל, לבנון וסוריה.

השכיחות של שם המשפחה פרסין

שם המשפחה פרסין אינו נפוץ במיוחד, אך גם אינו נדיר. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה פרסין הוא שם המשפחה ה-1,813 הנפוץ ביותר בארצות הברית. זהו גם שם המשפחה ה-1,914 הנפוץ ביותר בקנדה, ושם המשפחה ה-1,945 הנפוץ ביותר באוסטרליה.

שם משפחה פרסין בישראל

בישראל, שם המשפחה פרסין נפוץ יחסית. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שם המשפחה פרסין הוא שם המשפחה ה-5,817 הנפוץ ביותר בישראל. הוא נמצא בעיקר באזור צפון הארץ, בעיקר בערים חיפה ותל אביב.

שם משפחה פרסין בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה פרסין הוא נדיר יחסית. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה פרסין הוא שם המשפחה ה-1,813 הנפוץ ביותר בארצות הברית. הוא נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

שם משפחה פרסין בקנדה

בקנדה, שם המשפחה פרסין הוא נדיר יחסית. לפי המפקד הקנדי, שם המשפחה פרסין הוא שם המשפחה ה-1,914 הנפוץ ביותר בקנדה. הוא נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק.

שם משפחה פרסין באוסטרליה

באוסטרליה, שם המשפחה פרסין הוא נדיר יחסית. על פי המפקד האוסטרלי, שם המשפחה פרסין הוא שם המשפחה ה-1,945 הנפוץ ביותר באוסטרליה. הוא נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה.

המשמעות של שם המשפחה פרסין

שם המשפחה פרסין נגזר מהמילה העברית "פרש", שפירושה "להתפשט". הדבר נובע ככל הנראה מהעובדה שמשפחת פרסין הייתה ידועה באילן היוחסין רחב הידיים ומרחיק הלכת שלה. מאמינים שמקורה של משפחת פרסין במזרח התיכון, והיא מצויה לרוב במדינות כמו ישראל, לבנון וסוריה.

השוואה מהירה

מדינה שְׁכִיחוּת
ישראל מקום 5,817
ארצות הברית מקום 1,813
קנדה 1,914
אוֹסטְרַלִיָה מקום 1,945

שם המשפחה פרסין הוא שם משפחה בעל היסטוריה ארוכה ומגוונת. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב במדינות כמו ישראל, לבנון וסוריה. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. שם המשפחה פרסין נגזר מהמילה העברית "פרש", שפירושה "להתפשט". הדבר נובע ככל הנראה מהעובדה שמשפחת פרסין הייתה ידועה באילן היוחסין רחב הידיים ומרחיק הלכת שלה. שם המשפחה פרסין אינו נפוץ במיוחד, אך גם אינו נדיר. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה פרסין הוא שם המשפחה ה-1,813 הנפוץ ביותר בארצות הברית. זהו גם שם המשפחה ה-1,914 הנפוץ ביותר בקנדה, ושם המשפחה ה-1,945 הנפוץ ביותר באוסטרליה. המשמעות של שם המשפחה פרסין נגזרת מהמילה העברית "פארש", שפירושה "להתפשט". הדבר נובע ככל הנראה מהעובדה שמשפחת פרסין הייתה ידועה באילן היוחסין רחב הידיים ומרחיק הלכת שלה. מאמינים שמשפחת פרסין מקורה במזרח התיכון, והיא מצויה לרוב במדינות כמו ישראל, לבנון וסוריה. בסך הכל, שם המשפחה פרסין הוא שם משפחה בעל היסטוריה ארוכה ומגוונת. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב במדינות כמו ישראל, לבנון וסוריה. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. שם המשפחה פרסין נגזר מהמילה העברית "פרש", שפירושה "להתפשט". הדבר נובע ככל הנראה מהעובדה שמשפחת פרסין הייתה ידועה באילן היוחסין רחב הידיים ומרחיק הלכת שלה. למידע נוסף על שם המשפחה פרסין, אתה יכול לבקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן