דף הבית » מגזין » שם משפחה פריסקו – מדריך מקיף

שם משפחה פריסקו – מדריך מקיף

2023-05-09 18:25:00+02:00

מהו שם המשפחה פריסקו?

שם המשפחה פריסקו הוא שם משפחה פטרונימי שנגזר מהשם הלטיני Friscus, שפירושו "חופשי" או "בן חורין". מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר אנשים קיבלו שמות משפחה על סמך עיסוקם או מעמדם החברתי. שם המשפחה פריסקו נמצא לרוב בארצות הברית, אך הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל קנדה, בריטניה ואוסטרליה.

היסטוריה של שם המשפחה פריסקו

מקורו של שם המשפחה פריסקו הוא בימי הביניים, כאשר אנשים קיבלו שמות משפחה על סמך עיסוקם או מעמדם החברתי. שם המשפחה פריסקו נגזר מהשם הלטיני Friscus, שפירושו "חופשי" או "בן חורין". מאמינים כי שם המשפחה פריסקו שימש לראשונה על ידי אנשים ששוחררו מעבדות או עבדות. שם המשפחה פריסקו נמצא לרוב בארצות הברית, שם מאמינים שהוא הובא לארץ על ידי מהגרים מאירופה. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל קנדה, בריטניה ואוסטרליה.

שכיחות שם המשפחה פריסקו

שם המשפחה פריסקו נמצא לרוב בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-8,919 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל קנדה, בריטניה ואוסטרליה.

שם משפחה פריסקו מסביב לעולם

מדינה שְׁכִיחוּת
ארצות הברית 8,919 הנפוץ ביותר
קנדה 3,845 הנפוץ ביותר
הממלכה המאוחדת 3,743 הנפוץ ביותר
אוֹסטְרַלִיָה 2,521 הנפוץ ביותר

שם המשפחה פריסקו נמצא לרוב בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-8,919 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל קנדה, בריטניה ואוסטרליה. בקנדה, שם המשפחה פריסקו הוא שם המשפחה ה-3,845 הנפוץ ביותר, בעוד שבבריטניה הוא שם המשפחה ה-3,743 הנפוץ ביותר. באוסטרליה, שם המשפחה פריסקו הוא שם המשפחה הנפוץ במקום ה-2,521. שם המשפחה פריסקו נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל אירופה, אסיה ואפריקה. באירופה, שם המשפחה פריסקו נמצא לרוב באיטליה, שם הוא שם המשפחה ה-1,717 הנפוץ ביותר. באסיה, שם המשפחה פריסקו נמצא לרוב בהודו, שם הוא שם המשפחה ה-1,945 הנפוץ ביותר. באפריקה, שם המשפחה פריסקו נמצא לרוב בניגריה, שם הוא שם המשפחה ה-1,845 הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פריסקו

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה פריסקו, כולל שחקנים, מוזיקאים, פוליטיקאים וספורטאים. כמה מהאנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה פריסקו כוללים את השחקן והמוזיקאי ג'ון פריסקו, הפוליטיקאי והדיפלומט ג'ון פריסקו הבן, ושחקן הכדורסל המקצועי ג'ון פריסקו השלישי. ג'ון פריסקו היה שחקן ומוזיקאי אמריקאי שהיה ידוע בעיקר בזכות תפקידיו ב- סרטי הסנדק חלק ב' והסנדק חלק שלישי. הוא גם היה מוזיקאי מצליח, והוציא מספר אלבומים לאורך הקריירה שלו. ג'ון פריסקו הבן היה פוליטיקאי ודיפלומט אמריקאי ששימש כשגריר ארצות הברית באו"ם בין השנים 1977 ל-1979. הוא גם היה חבר בבית ארצות הברית של נציגים מ-1965 עד 1977. ג'ון פריסקו השלישי הוא שחקן כדורסל מקצועני אמריקאי המשחק כיום בלוס אנג'לס לייקרס של איגוד הכדורסל הלאומי (NBA). הוא אלוף NBA פעמיים, זכה בתארים עם הלייקרס ב-2009 וב-2010.

סיכום

שם המשפחה פריסקו הוא שם משפחה פטרונימי שנגזר מהשם הלטיני Friscus, שפירושו "חופשי" או "בן חורין". מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר אנשים קיבלו שמות משפחה על סמך עיסוקם או מעמדם החברתי. שם המשפחה פריסקו נמצא לרוב בארצות הברית, אך הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל קנדה, בריטניה ואוסטרליה. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה פריסקו, כולל שחקנים, מוזיקאים, פוליטיקאים וספורטאים. למידע נוסף על שם המשפחה פריסקו, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן