דף הבית » המלצת הצוות » שם משפחה פריה: מוצא, משמעות ופופולריות

שם משפחה פריה: מוצא, משמעות ופופולריות

שם משפחה פריה: מוצא, משמעות ופופולריות

מהו שם המשפחה פריה?

שם המשפחה פריה הוא שם נדיר יחסית שמקורו בארצות סקנדינביה. זהו שם משפחה פטרונימי, כלומר הוא נגזר מהשם הפרטי של אביו של הנושא המקורי. על פי האמונה, השם הפרטי פריה נגזר מהשם הנורדי העתיק פרידה, שפירושו "שלווה" או "יפה". שם המשפחה Frija נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. הוא נמצא גם במדינות כמו שבדיה, נורבגיה, דנמרק ופינלנד.

משמעות ומקור שם המשפחה פריה

מקורו של שם המשפחה Frija הוא בארצות סקנדינביה, כפי שהוזכר לעיל. השם הפרטי פריה נגזר מהשם הנורדי העתיק פרידה, שפירושו "שלווה" או "יפה". השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, שם הוא מאוית פרייה. שם המשפחה פריג'ה נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. הוא נמצא גם במדינות כמו שבדיה, נורבגיה, דנמרק ופינלנד.

פופולריות שם משפחה פריה

שם המשפחה פריג'ה אינו נפוץ במיוחד בארצות הברית. לפי הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין, שם המשפחה Frija מדורג במקום 17,972 מבחינת פופולריות. המשמעות היא שיש כ-17,972 אנשים בארצות הברית עם שם המשפחה Frija. במונחים של פופולריות עולמית, שם המשפחה Frija מדורג במקום 37,972 במונחים של פופולריות עולמית. המשמעות היא שיש כ-37,972 אנשים בעולם עם שם המשפחה פריה.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה פופולריות בארה"ב פופולריות עולמית
פריה #17,972 #37,972
נַפָּח #1 #2
ג'ונסון #2 #3

בהשוואה לשמות משפחה פופולריים אחרים, שם המשפחה פריה הוא נדיר יחסית. שמות המשפחה הפופולריים ביותר בארצות הברית הם סמית', ג'ונסון, וויליאמס, בראון וג'ונס. שמות משפחה אלה מדורגים #1, #2, #3, #4 ו- #5 במונחים של פופולריות, בהתאמה. בעולם, שמות המשפחה הפופולריים ביותר הם וואנג, לי, ג'אנג, ליו וצ'ן. שמות משפחה אלו מדורגים מס' 1, מס' 2, מס' 3, מס' 4 ו-5 במונחים של פופולריות עולמית, בהתאמה. לסיכום, שם המשפחה פריה הוא שם נדיר יחסית שמקורו בארצות סקנדינביה. זהו שם משפחה פטרונימי, כלומר הוא נגזר מהשם הפרטי של אביו של הנושא המקורי. על פי האמונה, השם הפרטי פריה נגזר מהשם הנורדי העתיק פרידה, שפירושו "שלווה" או "יפה". שם המשפחה Frija אינו נפוץ במיוחד בארצות הברית, והוא מדורג במקום 17,972 מבחינת פופולריות. במונחים של פופולריות עולמית, שם המשפחה Frija מדורג במקום 37,972 במונחים של פופולריות עולמית. בהשוואה לשמות משפחה פופולריים אחרים, שם המשפחה פריה הוא נדיר יחסית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן