דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה פרג'ון: מדריך מקיף

שם משפחה פרג'ון: מדריך מקיף

2023-06-02 12:54:00+02:00

מהו שם המשפחה פרג'ון?

שם המשפחה פרג'ון הוא שם משפחה אנגלי ממוצא אנגלו-סכסוני. זה נגזר מהמילים האנגליות הישנות "פחד" ו"ג'ון", שמשמעותן "שרך" ו"ג'ון", בהתאמה. על פי ההערכות, מקורו של שם המשפחה פרג'ון באזור נורת'המפטונשייר, אנגליה, ומאמינים שהוא היה בשימוש מאז המאה ה-12. שם המשפחה פרג'ון נמצא לרוב באנגליה, אך הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם , כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. הוא מצוי גם בישראל, שם הוא מאוית "פרקון".

מקור ומשמעות שם המשפחה פרג'ון

מקורו של שם המשפחה פרג'ון הוא באזור נורת'המפטונשייר, אנגליה. השם נגזר מהמילים האנגליות הישנות "פחד" ו"ג'ון", שמשמעותן "שרך" ו"ג'ון", בהתאמה. מאמינים ששם המשפחה פרג'ון היה בשימוש מאז המאה ה-12. משערים ששם המשפחה פרג'ון נגזר משמו של אדם שחי ליד אזור מכוסה שרכים. ייתכן גם ששם המשפחה פרג'ון נגזר משמו של אדם שהיה קשור לג'ון, או שנקרא על שמו.

היסטוריה של משפחת פרג'ון

למשפחת פרג'ון יש היסטוריה ארוכה ועמוקה באנגליה. התיעוד המוקדם ביותר הידוע של שם המשפחה פרג'ון הוא מהמאה ה-12, כאשר אדם בשם רוברט פרג'ון תועד כחי בנורת'המפטונשייר. משפחת פרג'ון הייתה בולטת באנגליה במשך מאות שנים. במאה ה-16, משפחת פרג'ון קיבלה סמל על ידי המלך הנרי השמיני. במעיל הנשק מופיע שרך, אשר מאמינים כי הוא התייחסות למקור שם המשפחה פרג'ון. משפחת פרג'ון הייתה בולטת גם בארצות הברית. במאה ה-19, אדם בשם ג'ון פרג'ון היגר מאנגליה לארצות הברית. הוא השתקע בניו יורק והפך לאיש עסקים מצליח.

פרג'ון בישראל

שם המשפחה פרג'ון נמצא גם בישראל, שם הוא מאוית "פרקון". משערים שמשפחת פרקון מקורה באנגליה, והיגרה לישראל במאה ה-19. משפחת פרקון בולטת בישראל כבר שנים רבות. במאה ה-20 כיהן אדם בשם יצחק פרקון כחבר כנסת, הפרלמנט הישראלי.

שאלות ותשובות על שם המשפחה פרג'ון

ש: מה מקורו של שם המשפחה פרג'ון? ת: לפי האמונה מקורו של שם המשפחה פרג'ון באזור נורת'המפטונשייר, אנגליה, ומאמינים שהוא היה בשימוש מאז המאה ה-12. השם נגזר מהמילים האנגליות הישנות "פחד" ו"ג'ון", שמשמעותן "שרך" ו"ג'ון", בהתאמה. ש: האם שם המשפחה פרג'ון נמצא בחלקים אחרים של העולם? ת: כן, שם המשפחה פרג'ון נמצא בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. הוא נמצא גם בישראל, שם הוא מאוית "פרקון". ש: האם משפחת פרג'ון בולטת באנגליה? ת: כן, משפחת פרג'ון בולטת באנגליה במשך מאות שנים. במאה ה-16, משפחת פרג'ון קיבלה סמל על ידי המלך הנרי השמיני. במעיל הנשק מופיע שרך, אשר מאמינים כי הוא אזכור למקור שם המשפחה פרג'ון. ש: האם משפחת פרג'ון בולטת בישראל? ת: כן, משפחת פרקון בולטת בישראל כבר שנים רבות. במאה ה-20 כיהן אדם בשם יצחק פרקון כחבר כנסת, הפרלמנט הישראלי.

סיכום

שם המשפחה פרג'ון הוא שם משפחה אנגלי ממוצא אנגלו-סכסוני. זה נגזר מהמילים האנגליות הישנות "פחד" ו"ג'ון", שמשמעותן "שרך" ו"ג'ון", בהתאמה. מקורו של שם המשפחה פרג'ון הוא באזור נורת'המפטונשייר, אנגליה, ומאמינים שהוא היה בשימוש מאז המאה ה-12. שם המשפחה פרג'ון נמצא לרוב באנגליה, אך הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. הוא מצוי גם בישראל, שם הוא מאוית "פרקון". למשפחת פרג'ון היסטוריה ארוכה וסיפורת באנגליה, ומשפחת פרג'ון בולטת באנגליה ובישראל כבר מאות שנים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן