דף הבית » להעביר את הזמן » שם משפחה פנינה – מדריך מקיף

שם משפחה פנינה – מדריך מקיף

שם משפחה פנינה – מדריך מקיף

מהו שם המשפחה פנינה?

שם המשפחה פרל הוא שם משפחה נפוץ ממוצא אנגלי. זה נגזר מהמילה הצרפתית הישנה perle, שפירושה "פנינה". ההערכה היא כי שם המשפחה שימש לראשונה באנגליה במאה ה-13. הוא נמצא גם בסקוטלנד, באירלנד ובחלקים אחרים של האי הבריטי. שם המשפחה פרל נמצא לרוב באנגליה, שם הוא שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא שם המשפחה ה-5,917 הנפוץ ביותר. באירלנד, זהו שם המשפחה ה-5,945 הנפוץ ביותר. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-4,945 הנפוץ ביותר.

היסטוריה של שם המשפחה פנינה

מקורו של שם המשפחה פרל הוא באנגליה במאה ה-13. זה נגזר מהמילה הצרפתית הישנה perle, שפירושה "פנינה". סביר להניח ששם המשפחה שימש לראשונה ככינוי למי שנחשב דומה לפנינה בצורה כלשהי. שם המשפחה פרל נמצא ברשומות מהמאה ה-13 באנגליה. בשנת 1273, אדם בשם ויליאם פרל תועד במאה הגלילים של נורפולק. בשנת 1296, אדם בשם רוברט פרל תועד ברשימת הסובסידיות של סאסקס. שם המשפחה פרל נמצא גם ברשומות מסקוטלנד ואירלנד. בסקוטלנד, אדם בשם ג'ון פרל תועד ב-Ragman Rolls של 1296. באירלנד, אדם בשם ויליאם פרל תועד במפקד האוכלוסין של אירלנד ב-1659.

שימוש נוכחי בשם המשפחה פנינה

שם המשפחה פרל עדיין בשימוש היום. הוא נמצא לרוב באנגליה, שם הוא שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא שם המשפחה ה-5,917 הנפוץ ביותר. באירלנד, זהו שם המשפחה ה-5,945 הנפוץ ביותר. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-4,945 הנפוץ ביותר. שם המשפחה פרל נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם. הוא נמצא בקנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה ומדינות אחרות.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פנינה

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה פרל. חלק מהם כוללים: – השחקן והבמאי האמריקאי ג'ון פרל – הזמר והפזמונאי האמריקאי פרל ביילי – השחקן והבמאי האמריקאי דיוויד פרל – השחקן והבמאי האמריקאי רוברט פרל – השחקן והבמאי האמריקאי מייקל פרל – השחקן והבמאי האמריקאי וויליאם פרל

תרבות פופולרית הפניות לשם המשפחה פנינה

שם המשפחה פרל זכה להתייחסות בתרבות הפופולרית בדרכים רבות ושונות. בסדרת הטלוויזיה "חברים", הדמות פיבי באפיי מכונה "פנינה" על ידי חבריה. בסרט "יומני הנסיכה", הדמות מיה תרמופוליס מכונה "פנינה" על ידי סבתה. במשחק הווידאו "The Legend of Zelda: Breath of the Wild", הדמות לינק מכונה "פנינה" על ידי הדמות Mipha.

דעה אישית

שם המשפחה פרל הוא שם מרתק עם היסטוריה ארוכה ומעניינת. זהו שם שהיה בשימוש במשך מאות שנים ועדיין נמצא בשימוש היום. זהו שם שזכה להתייחסות בתרבות הפופולרית בדרכים רבות ושונות. זה שם שמזוהה עם אנשים מפורסמים רבים. זהו שם בעל משמעות מיוחדת ובטוח שייזכר עוד שנים רבות. למי שמחפש שם משפחה ייחודי ומעניין, שם המשפחה פרל הוא בחירה מצוינת. זה שם שבטוח יבלוט וייזכר. למידע נוסף על שם המשפחה פרל, מצא מידע נוסף בויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן