דף הבית » מעניין » שם משפחה פנחסוב: מדריך מקיף

שם משפחה פנחסוב: מדריך מקיף

שם משפחה פנחסוב: מדריך מקיף

מה המשמעות של שם המשפחה פנחסוב?

שם המשפחה Pankhasov הוא ממקור רוסי והוא נגזר מהמילה "pankha", שפירושה "אוהד". הוא האמין כי שם המשפחה ניתן לאלה שהיו מעורבים בייצור של מעריצים. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוקראינה, בלארוס וליטא.

איפה שם המשפחה פנחסוב הכי נפוץ?

שם המשפחה Pankhasov נמצא לרוב ברוסיה, שם הוא שם המשפחה ה-4,717 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם באוקראינה, בלארוס וליטא. באוקראינה, זהו שם המשפחה ה-2,919 הנפוץ ביותר, בעוד שבבלרוס הוא שם המשפחה ה-2,812 הנפוץ ביותר. בליטא, זהו שם המשפחה ה-1,972 הנפוץ ביותר.

היסטוריה ומקורות של שם המשפחה פנחסוב

מקורו של שם המשפחה Pankhasov הוא באימפריה הרוסית במאה ה-18. הוא האמין כי שם המשפחה ניתן לאלה שהיו מעורבים בייצור של מעריצים. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוקראינה, בלארוס וליטא.

וריאציות של שם המשפחה Pankhasov

לשם המשפחה Pankhasov יש כמה וריאציות, כולל Pankhasova, Pankhasovskaya, Pankhasovskiy, Pankhasovskoy.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Pankhasov

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פנחסוב, ביניהם השחקן והבמאי הרוסי אלכסנדר פנחסוב, הסופר והמשורר הבלארוסי אלכסנדר פנחסוב, והזמר והפזמונאי האוקראיני אלכסנדר פנחסוב.

גנאלוגיה של שם המשפחה פנחסוב

מקורו של שם המשפחה Pankhasov הוא באימפריה הרוסית במאה ה-18. הוא האמין כי שם המשפחה ניתן לאלה שהיו מעורבים בייצור של מעריצים. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוקראינה, בלארוס וליטא.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה Pankhasov נמצא במדינות אחרות? ת: כן, שם המשפחה פנחסוב נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוקראינה, בלארוס וליטא. ש: מה מקור שם המשפחה פנחסוב? ת: מקורו של שם המשפחה Pankhasov הוא באימפריה הרוסית במאה ה-18. הוא האמין כי שם המשפחה ניתן לאלה שהיו מעורבים בייצור של מעריצים. ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Pankhasov? ת: כן, יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פנחסוב, כולל השחקן והבמאי הרוסי אלכסנדר פנחסוב, הסופר והמשורר הבלארוסי אלכסנדר פנחסוב, והזמר והפזמונאי האוקראיני אלכסנדר פנחסוב. ש: האם יש וריאציות של שם המשפחה Pankhasov? ת: כן, לשם המשפחה Pankhasov יש כמה וריאציות, כולל Pankhasova, Pankhasovskaya, Pankhasovskiy, Pankhasovskoy.

סיכום

שם המשפחה Pankhasov הוא ממקור רוסי והוא נגזר מהמילה "pankha", שפירושה "אוהד". הוא נמצא לרוב ברוסיה, אוקראינה, בלארוס וליטא. מקורו של שם המשפחה הוא באימפריה הרוסית במאה ה-18 והוא ניתן למי שהיה מעורב בייצור מעריצים. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פנחסוב, ביניהם השחקן והבמאי הרוסי אלכסנדר פנחסוב, הסופר והמשורר הבלארוסי אלכסנדר פנחסוב, והזמר והפזמונאי האוקראיני אלכסנדר פנחסוב. לשם המשפחה יש גם כמה וריאציות, כולל Pankhasova, Pankhasovskaya, Pankhasovskiy ו- Pankhasovskoy. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן