דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה פליסיאן: סקירה מקיפה

שם משפחה פליסיאן: סקירה מקיפה

2023-05-09 12:01:00+02:00

מהו שם המשפחה פליסיאן?

שם המשפחה פליסיאני הוא שם פטרונימי שנגזר מהשם הלטיני פליקס, שפירושו "שמח" או "בר מזל". שם המשפחה נמצא לרוב באיטליה, שם הוא שם המשפחה הרביעי בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל צרפת, ספרד, פורטוגל, גרמניה וארצות הברית.

מקורות שם המשפחה פליסיאני

מקורו של שם המשפחה פליסיאני באיטליה, שם הוא תועד לראשונה במאה ה-11. מאמינים שהוא נגזר מהשם הלטיני פליקס, שהיה שם פופולרי בימי הביניים. השם אומץ על ידי משפחות רבות באיטליה, והוא התפשט ברחבי אירופה ואמריקה.

שם משפחה פליסיאני באיטליה

באיטליה, שם המשפחה פליסיאני נמצא לרוב באזורים הדרומיים של המדינה, במיוחד באזורי קמפניה, קלבריה וסיציליה. הוא נמצא גם באזורים הצפוניים של לומברדיה ופיימונטה. שם המשפחה הוא שם המשפחה הרביעי בשכיחותו באיטליה, עם למעלה מ-200,000 אנשים הנושאים את השם.

שם משפחה פליסיאני בארצות אחרות

שם המשפחה פליסיאן נמצא גם במדינות אחרות, כולל צרפת, ספרד, פורטוגל, גרמניה וארצות הברית. בצרפת, שם המשפחה נמצא לרוב באזורי פרובנס-אלפ-קוט ד'אזור ולנגדוק-רוסיון. בספרד, שם המשפחה נמצא לרוב באזורי אנדלוסיה וקטלוניה. בפורטוגל, שם המשפחה נמצא לרוב באזור אלגרבה. בגרמניה, שם המשפחה נמצא לרוב באזור בוואריה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי וקליפורניה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פליסיאן

ישנם אנשים מפורסמים רבים הנושאים את שם המשפחה פליסיאני, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי ויטוריו דה סיקה, השחקן והבמאי האיטלקי רוברטו בניני, השחקן והבמאי האיטלקי סרג'יו לאונה, והשחקן והבמאי האיטלקי פדריקו פליני.

סיכום

שם המשפחה פליסיאני הוא שם פטרונימי שנגזר מהשם הלטיני פליקס, שפירושו "שמח" או "בר מזל". שם המשפחה נמצא לרוב באיטליה, שם הוא שם המשפחה הרביעי בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל צרפת, ספרד, פורטוגל, גרמניה וארצות הברית. ישנם אנשים מפורסמים רבים הנושאים את שם המשפחה פליסיאני, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי ויטוריו דה סיקה, השחקן והבמאי האיטלקי רוברטו בניני, השחקן והבמאי האיטלקי סרג'יו לאונה, והשחקן והבמאי האיטלקי פדריקו פליני.

טבלת תפוצת שמות המשפחה של פליסיאן

מדינה אזור
אִיטַלִיָה קמפניה, קלבריה, סיציליה, לומברדיה, פיימונטה
צָרְפַת פרובנס-אלפ-קוט ד'אזור, לנגדוק-רוסיון
סְפָרַד אנדלוסיה, קטלוניה
פּוֹרטוּגָל אלגרבה
גֶרמָנִיָה בוואריה
ארצות הברית ניו יורק, ניו ג'רזי, קליפורניה

שם המשפחה פליסיאן הוא שם ייחודי ומעניין עם היסטוריה ארוכה. הוא התפשט ברחבי העולם, והוא נמצא במדינות רבות. זהו שם פופולרי באיטליה, שם הוא שם המשפחה הרביעי בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל צרפת, ספרד, פורטוגל, גרמניה וארצות הברית. ישנם אנשים מפורסמים רבים הנושאים את שם המשפחה פליסיאני, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי ויטוריו דה סיקה, השחקן והבמאי האיטלקי רוברטו בניני, השחקן והבמאי האיטלקי סרג'יו לאונה, והשחקן והבמאי האיטלקי פדריקו פליני. שם המשפחה פליסיאני הוא עדות לכוחם של שמות וליכולתם להתפשט ברחבי העולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן