דף הבית » מגזין » שם משפחה פינטו: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם משפחה פינטו: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם משפחה פינטו: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם משפחה פינטו: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם המשפחה פינטו הוא ממקור פורטוגזי והוא נגזר מהמילה הלטינית "pintus", שפירושה "צבוע". הוא האמין כי שם המשפחה שימש לראשונה כדי לתאר מישהו שהיה לו פנים או גוף מצוירים. שם המשפחה פינטו נמצא לרוב בפורטוגל, ברזיל וספרד, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם. לפי האמונה מקורו של שם המשפחה פינטו בפורטוגל, שם הוא נפוץ מאוד כיום. מאמינים כי הפינטו הראשונים היו בני האצולה הפורטוגלית שקיבלו את התואר "פינטו" על ידי מלך פורטוגל. שם המשפחה פינטו נמצא גם במדינות אחרות, כמו ברזיל, שם מאמינים שהוא הובא על ידי מתיישבים פורטוגלים. שם המשפחה פינטו נמצא גם בספרד, שם מאמינים שהוא הובא על ידי מתיישבים ספרדים. בספרד, שם המשפחה פינטו נמצא לרוב באזור גליציה, שם מאמינים שמקורו. שם המשפחה פינטו נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארה"ב, שם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים ספרדים ופורטוגזים. המשמעות של שם המשפחה פינטו אינה ידועה בוודאות, אך מאמינים שהיא נגזרת מכך. המילה הלטינית "pintus", שפירושה "צבוע". הוא האמין כי שם המשפחה פינטו שימש לראשונה כדי לתאר מישהו שהיה לו פנים או גוף מצוירים. שם המשפחה פינטו נמצא לרוב בפורטוגל, ברזיל וספרד, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם. בארצות הברית, שם המשפחה פינטו נמצא לרוב במדינות קליפורניה, טקסס, ניו יורק ופלורידה. שם המשפחה פינטו נמצא גם במדינות אחרות, כמו קנדה, שם מאמינים שהוא הובא על ידי פורטוגזים ומהגרים ספרדים. בקנדה, שם המשפחה פינטו נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. שם המשפחה פינטו נמצא גם במדינות אחרות, כמו מקסיקו, לשם מאמינים שהוא הובא על ידי מתיישבים ספרדים. במקסיקו, שם המשפחה פינטו נמצא לרוב במדינות צ'יוואווה, דורנגו וסונורה. שם המשפחה פינטו נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארגנטינה, לשם מאמינים שהוא הובא על ידי מתיישבים ספרדים. בארגנטינה, שם המשפחה פינטו נמצא לרוב במחוזות בואנוס איירס, קורדובה וסנטה פה. שם המשפחה פינטו נמצא גם במדינות אחרות, כמו קולומביה, לשם מאמינים שהוא הובא על ידי מתיישבים ספרדים. בקולומביה, שם המשפחה פינטו נמצא לרוב במחלקות Antioquia, Cundinamarca ו-Valle del Cauca. שם המשפחה פינטו נמצא גם במדינות אחרות, כמו ונצואלה, לשם מאמינים שהוא הובא על ידי מתיישבים ספרדים. בוונצואלה, שם המשפחה פינטו נמצא לרוב במדינות אראגואה, קארבובו ומירנדה.

שם משפחה פינטו במדינות שונות

שם המשפחה פינטו נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל פורטוגל, ברזיל, ספרד, ארצות הברית, קנדה, מקסיקו, ארגנטינה, קולומביה, ונצואלה. בכל אחת מהמדינות הללו, שם המשפחה פינטו נמצא לרוב באזורים או במחוזות מסוימים.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פינטו

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה פינטו, ביניהם הכדורגלן הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו, הכדורגלן הברזילאי ניימאר והשחקן הספרדי אנטוניו בנדרס.

וריאציות של שם המשפחה פינטו

שם המשפחה פינטו נמצא גם במדינות אחרות, כמו איטליה, שם הוא מאוית "פינטי". באיטליה, שם המשפחה פינטי נמצא לרוב באזורי טוסקנה ואומבריה.

השוואה מהירה

מדינה אזור/מחוז
פּוֹרטוּגָל בפריסה ארצית
בְּרָזִיל בפריסה ארצית
סְפָרַד גליציה
ארצות הברית קליפורניה, טקסס, ניו יורק, פלורידה
קנדה אונטריו, קוויבק
מקסיקו צ'יוואווה, דורנגו, סונורה
ארגנטינה בואנוס איירס, קורדובה, סנטה פה
קולומביה Antioquia, Cundinamarca, Valle del Cauca
ונצואלה Aragua, Carabobo, Miranda
אִיטַלִיָה טוסקנה, אומבריה

שם המשפחה פינטו הוא שם משפחה נפוץ מאוד במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו בפורטוגל, שם הוא נפוץ מאוד כיום. שם המשפחה פינטו נמצא גם במדינות אחרות, כמו ברזיל, ספרד, ארצות הברית, קנדה, מקסיקו, ארגנטינה, קולומביה, ונצואלה. בכל אחת מהמדינות הללו, שם המשפחה פינטו נמצא לרוב באזורים או במחוזות מסוימים. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה פינטו, ביניהם הכדורגלן הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו, הכדורגלן הברזילאי ניימאר והשחקן הספרדי אנטוניו בנדרס. שם המשפחה פינטו נמצא גם במדינות אחרות, כמו איטליה, שם הוא מאוית "פינטי". באיטליה, שם המשפחה פינטי נמצא לרוב באזורי טוסקנה ואומבריה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן