דף הבית » טופ 100 » שם משפחה פיאלה – מבט על ההיסטוריה והמשמעות של השם

שם משפחה פיאלה – מבט על ההיסטוריה והמשמעות של השם

2023-06-02 01:42:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה פיאלה?

שם המשפחה פיאלה הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "פייל", שפירושה "אלוהים ישפוט". מקורו של השם הוא גם במילה העברית "פיילה", שפירושה "אלוהים יגאל". השם נמצא לרוב בישראל ובחלקים אחרים של המזרח התיכון.

היסטוריה של שם המשפחה פיאלה

מקורו של שם המשפחה פיאלה הוא המזרח התיכון, ומאמינים שהוא היה בשימוש מאז המאה ה-12. מאמינים שזה נגזר מהמילה העברית "פייל", שפירושה "אלוהים ישפוט". מקורו של השם הוא גם במילה העברית "פיילה", שפירושה "אלוהים יגאל". שם המשפחה פיאלה נמצא לרוב בישראל ובחלקים אחרים של המזרח התיכון. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה.

וריאציות של שם המשפחה פיאלה

לשם המשפחה פיאלה יש כמה וריאציות, כולל Piale, Piali, Piyale, Piyali ו-Pyal. וריאציות אלו נגזרות כולן מאותה מילת שורש עברית.

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה פיאלה

שם המשפחה פיאלה נמצא לרוב בישראל ובחלקים אחרים של המזרח התיכון. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה פיאלה נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק, פלורידה וטקסס. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. באוסטרליה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה. בבריטניה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות לונדון, קנט ואסקס.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פיאלה

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פיאלה, ביניהם הזמר והיוצר הישראלי יוני פיאלה, השחקן והבמאי הישראלי ארז פיאלה, והשחקן והבמאי הישראלי שי פיאלה.

סיכום

שם המשפחה פיאלה הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "פייל", שפירושה "אלוהים ישפוט". מקורו של השם הוא גם במילה העברית "פיילה", שפירושה "אלוהים יגאל". השם נמצא לרוב בישראל ובחלקים אחרים של המזרח התיכון. לשם המשפחה פיאלה יש כמה וריאציות, כולל Piale, Piali, Piyale, Piyali ו-Pyal. בארצות הברית, שם המשפחה פיאלה נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק, פלורידה וטקסס. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פיאלה, ביניהם הזמר והיוצר הישראלי יוני פיאלה, השחקן והבמאי הישראלי ארז פיאלה, והשחקן והבמאי הישראלי שי פיאלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן