דף הבית » מומלץ בהקדם » שם משפחה פורינג: סקירה מקיפה

שם משפחה פורינג: סקירה מקיפה

שם משפחה פורינג: סקירה מקיפה

מהו שם המשפחה פורינג?

שם המשפחה Feuering הוא שם גרמני שמקורו במילה הגרמנית העתיקה "furing", שפירושה "עץ אשוח". השם תועד לראשונה במאה ה-13 במדינת בוואריה הגרמנית. מאמינים כי הוא שימש ככינוי לאדם שחי ליד עץ אשוח, או שהיה קשור לעץ אשוח בדרך כלשהי. שם המשפחה Feuering עדיין נמצא בגרמניה כיום, כמו גם בחלקים אחרים של אירופה, ארצות הברית וקנדה.

היסטוריה של שם המשפחה פיירינג

מקורו של שם המשפחה Feuering הוא במאה ה-13 במדינת בוואריה הגרמנית. השם תועד לראשונה בעיר מינכן בשנת 1290, כאשר אדם בשם היינריך פורינג הוזכר במסמך. השם נמצא גם בחלקים אחרים של גרמניה, כולל הערים ברלין, המבורג וקלן. במאה ה-16, שם המשפחה פורינג החל להתפשט לאזורים אחרים באירופה, כולל צרפת, הולנד ואנגליה. השם נמצא גם בארצות הברית ובקנדה במאה ה-19, כאשר מהגרים גרמנים החלו להתיישב במדינות אלו.

שם משפחה פורינג בגרמניה

שם המשפחה Feuering עדיין נמצא בגרמניה כיום, במיוחד במדינות בוואריה ובאדן-וירטמברג. לפי ספר הטלפונים הגרמני, כיום חיים בגרמניה למעלה מ-1,000 אנשים עם שם המשפחה Feuering.

שם משפחה פורינג במדינות אחרות

שם המשפחה Feuering נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כולל צרפת, הולנד ואנגליה. בארצות הברית, שם המשפחה Feuering נפוץ ביותר במדינות פנסילבניה, ניו יורק ואוהיו. בקנדה, שם המשפחה Feuering נפוץ ביותר במחוזות אונטריו וקוויבק.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פורינג

ישנם כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה פיירינג, כולל השחקן והבמאי הגרמני הנס פורינג, המלחין והמנצח הגרמני יוהאן פורינג, והסופרת והמאיירת האמריקאית מרי פורינג.

סיכום

שם המשפחה Feuering הוא שם גרמני שמקורו במילה הגרמנית העתיקה "furing", שפירושה "עץ אשוח". השם תועד לראשונה במאה ה-13 במדינת בוואריה הגרמנית והוא נמצא עד היום בגרמניה, כמו גם בחלקים אחרים של אירופה, ארצות הברית וקנדה. אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה פורינג כוללים את השחקן והבמאי הגרמני הנס פורינג, המלחין והמנצח הגרמני יוהאן פורינג, והסופרת והמאיירת האמריקאית מרי פורינג. למידע נוסף על שם המשפחה Feuering, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן