דף הבית » TOP10 » שם משפחה פונס: סקירה מקיפה

שם משפחה פונס: סקירה מקיפה

שם משפחה פונס: סקירה מקיפה

מהו שם המשפחה פונס?

שם המשפחה פונס הוא שם משפחה פטרונימי ממוצא צרפתי. הוא נגזר מהמילה הלטינית "pontem" שפירושה "גשר". שם המשפחה נמצא לרוב בצרפת, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ספרד, פורטוגל, איטליה וארצות הברית.

היסטוריה של שם המשפחה פונס

מקורו של שם המשפחה פונס הוא במאה ה-12 בצרפת. סביר להניח שהוא נגזר מהמילה הלטינית "פונטם" שפירושה "גשר". שם המשפחה ניתן ככל הנראה למישהו שגר ליד גשר או היה בונה גשרים. שם המשפחה פונס תועד לראשונה בשנת 1220 באזור לנגדוק בצרפת. הוא נמצא גם ברישומים של המחוזות הצרפתיים פרובנס ודופינה. שם המשפחה נמצא גם ברישומי המחוז הספרדי גליציה במאה ה-16.

מקור שם המשפחה פונס

שם המשפחה Pons הוא ממקור צרפתי והוא נגזר מהמילה הלטינית "pontem" שפירושה "גשר". מאמינים שהוא ניתן למי שגר ליד גשר או היה בונה גשרים. שם המשפחה נמצא לרוב בצרפת, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ספרד, פורטוגל, איטליה וארצות הברית.

וריאציות של שם המשפחה פונס

לשם המשפחה פונס יש כמה וריאציות, כולל פונט, פונטס, פונטס, פונטה ופונטי.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פונס

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פונס, ביניהם השחקן הצרפתי ז'אן קלוד פונס, השחקן הספרדי אנטוניו פונס והשחקן והבמאי האיטלקי רוברטו פונס.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר וריאציות אנשים מפורסמים
פונס צָרְפָתִית פונט, פונטס, פונטס, פונטה, פונטי ז'אן קלוד פונס, אנטוניו פונס, רוברטו פונס

לסיכום, שם המשפחה פונס הוא שם משפחה פטרונימי ממוצא צרפתי. הוא נגזר מהמילה הלטינית "pontem" שפירושה "גשר". שם המשפחה נמצא לרוב בצרפת, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ספרד, פורטוגל, איטליה וארצות הברית. ישנן מספר וריאציות של שם המשפחה, כולל פונט, פונטס, פונטס, פונטה ופונטי. ישנם גם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פונס, ביניהם השחקן הצרפתי ז'אן קלוד פונס, השחקן הספרדי אנטוניו פונס והשחקן והבמאי האיטלקי רוברטו פונס. למידע נוסף על שם המשפחה Pons, אתה יכול לבקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן