דף הבית » להעביר את הזמן » שם משפחה פולק – מדריך מקיף

שם משפחה פולק – מדריך מקיף

2023-06-02 01:22:00+02:00

מבוא לשם המשפחה פולק

שם המשפחה פולק הוא אחד משמות המשפחה הוותיקים והנפוצים ביותר בארצות הברית. היא נגזרת מהמילה האנגלית הישנה "פולקה", שפירושה "גבעה קטנה או תל". מקורו של שם המשפחה פולק הוא באי הבריטי, ומאמינים שהוא הובא לארצות הברית על ידי מתיישבים מוקדמים. שם המשפחה פולק נמצא לרוב בדרום ארצות הברית, במיוחד במדינות ג'ורג'יה, אלבמה ומיסיסיפי.

היסטוריה של שם המשפחה פולק

לשם המשפחה פולק יש היסטוריה ארוכה וסיפורת. מאמינים שמקורו באיים הבריטיים, ומאמינים שהוא הובא לארצות הברית על ידי מתיישבים מוקדמים. שם המשפחה פולק נמצא לרוב בדרום ארצות הברית, במיוחד במדינות ג'ורג'יה, אלבמה ומיסיסיפי. לפי האמונה מקורו של שם המשפחה פולק באיים הבריטיים, ומאמינים שהוא הובא לארצות הברית על ידי מתנחלים מוקדמים. שם המשפחה פולק נמצא לרוב בדרום ארצות הברית, במיוחד במדינות ג'ורג'יה, אלבמה ומיסיסיפי. שם המשפחה פולק נמצא גם בחלקים אחרים של ארצות הברית, כולל המערב התיכון והחוף המערבי. שם המשפחה פולק נמצא גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

מקור שם המשפחה פולק

מקורו של שם המשפחה פולק אינו ידוע בוודאות, אך מאמינים שמקורו באי הבריטי. מאמינים כי שם המשפחה פולק הובא לארצות הברית על ידי מתנחלים מוקדמים. שם המשפחה פולק נמצא לרוב בדרום ארצות הברית, במיוחד במדינות ג'ורג'יה, אלבמה ומיסיסיפי. שם המשפחה פולק נמצא גם בחלקים אחרים של ארצות הברית, כולל המערב התיכון והחוף המערבי. שם המשפחה פולק נמצא גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

שימוש נוכחי בשם המשפחה פולק

שם המשפחה פולק עדיין בשימוש כיום, והוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בארצות הברית. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה פולק הוא שם המשפחה ה-517 הנפוץ ביותר בארצות הברית.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פולק

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פולק, כולל:

  • ג'יימס ק. פולק, הנשיא ה-11 של ארצות הברית
  • ליאונידס פולק, גנרל הקונפדרציה
  • שרה פולק, הגברת הראשונה של ארצות הברית
  • ויליאם פולק, גנרל מלחמת העצמאות האמריקאי
  • ג'ורג' פולק, עיתונאי אמריקאי
  • פרנק פולק, דיפלומט אמריקאי

סיכום

שם המשפחה פולק הוא אחד משמות המשפחה הוותיקים והנפוצים ביותר בארצות הברית. היא נגזרת מהמילה האנגלית הישנה "פולקה", שפירושה "גבעה קטנה או תל". מקורו של שם המשפחה פולק הוא באי הבריטי, ומאמינים שהוא הובא לארצות הברית על ידי מתיישבים מוקדמים. שם המשפחה פולק נמצא לרוב בדרום ארצות הברית, במיוחד במדינות ג'ורג'יה, אלבמה ומיסיסיפי. שם המשפחה פולק עדיין בשימוש כיום, והוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בארצות הברית. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פולק, כולל ג'יימס ק. פולק, הנשיא ה-11 של ארצות הברית, ליאונידס פולק, הגנרל הקונפדרציה, שרה פולק, הגברת הראשונה של ארצות הברית, וויליאם פולק, גנרל מלחמת העצמאות האמריקאית, ג'ורג' פולק , עיתונאי אמריקאי, ופרנק פולק, דיפלומט אמריקאי.

שם משפחה פולק בישראל

שם המשפחה פולק אינו נפוץ בישראל כמו בארצות הברית, אך הוא עדיין בשימוש. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שם המשפחה פולק הוא שם המשפחה ה-2,837 הנפוץ בישראל.

טבלת שמות משפחה של פולק

מדינה דַרגָה
ארצות הברית מקום 517
ישראל מקום 2,837

שם המשפחה פולק אינו נפוץ בישראל כמו בארצות הברית, אך הוא עדיין בשימוש. שם המשפחה פולק נמצא לרוב בדרום ארצות הברית, במיוחד במדינות ג'ורג'יה, אלבמה ומיסיסיפי. שם המשפחה פולק נמצא גם בחלקים אחרים של ארצות הברית, כולל המערב התיכון והחוף המערבי. שם המשפחה פולק נמצא גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

סיכום

שם המשפחה פולק הוא אחד משמות המשפחה הוותיקים והנפוצים ביותר בארצות הברית. היא נגזרת מהמילה האנגלית הישנה "פולקה", שפירושה "גבעה קטנה או תל". מקורו של שם המשפחה פולק הוא באי הבריטי, ומאמינים שהוא הובא לארצות הברית על ידי מתיישבים מוקדמים. שם המשפחה פולק עדיין בשימוש כיום, והוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בארצות הברית. שם המשפחה פולק נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כולל ישראל, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. למידע נוסף על שם המשפחה פולק, אנא בקר בוויקיפדיה העברית או ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן