דף הבית » מעניין » שם משפחה פולישוק – מבט אל ההיסטוריה ומשמעותו של השם

שם משפחה פולישוק – מבט אל ההיסטוריה ומשמעותו של השם

שם משפחה פולישוק – מבט אל ההיסטוריה ומשמעותו של השם

שם משפחה פולישוק – מבט אל ההיסטוריה ומשמעותו של השם

שם המשפחה פולישוק הוא ממוצא סלאבי, והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. זה נגזר מהמילה הפולנית "פולסק", שפירושה "פולני". שם המשפחה מאוית גם כפולישצ'וק, פולישצ'וק, פולישצ'וק ופולישוק. שם המשפחה פולישוק נמצא לרוב באוקראינה, בלארוס ורוסיה. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וניו ג'רזי.

מקור שם המשפחה פולישוק

שם המשפחה פולישוק נגזר מהמילה הפולנית "פולסק", שפירושה "פולני". מקורו של שם המשפחה הוא באזור פולין, שם הוא שימש כדי להבחין בין אנשים ממוצא פולני. כמו כן, מאמינים כי שם המשפחה אומץ על ידי אנשים שעברו למדינות אחרות, כמו אוקראינה, בלארוס ורוסיה.

וריאציות של שם המשפחה פולישוק

שם המשפחה פולישוק מאוית גם כפולישוק, פולישוק, פולישוק ופולישוק. וריאציות אלה של שם המשפחה נמצאות במדינות שונות ברחבי העולם. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וניו ג'רזי.

שכיחות שם המשפחה פולישוק

שם המשפחה פולישוק נמצא לרוב באוקראינה, בלארוס ורוסיה. באוקראינה, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו, כאשר למעלה מ-100,000 אנשים נושאים את שם המשפחה. בבלארוס, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו, כאשר למעלה מ-50,000 אנשים נושאים את שם המשפחה. ברוסיה, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-17 בשכיחותו, כאשר למעלה מ-40,000 אנשים נושאים את שם המשפחה. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וניו ג'רזי. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. באוסטרליה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה. בבריטניה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות לנקשייר ויורקשייר. שם המשפחה פולישוק הוא שם משפחה ייחודי ומעניין, בעל היסטוריה ומשמעות עשירה. זהו תזכורת למורשת ולתרבות הפולנית, ומהווה עדות לחוזק ולחוסן של העם הפולני. למידע נוסף על ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה פולישוק, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה , או צפה בסרטונים ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן