דף הבית » TOP10 » שם משפחה פארי: סקירה מהירה

שם משפחה פארי: סקירה מהירה

שם משפחה פארי: סקירה מהירה

מהו מקור שם המשפחה פארי?

מקורו של שם המשפחה פארי הוא המזרח התיכון, ככל הנראה באזור איראן של ימינו. חושבים שזה נגזר מהמילה הפרסית "פארי", שפירושה "פרש" או "רוכב". שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו עיראק, סוריה ולבנון.

מה המשמעות של שם המשפחה פארי?

נהוג לחשוב ששם המשפחה פארי שימש במקור לציון אדם שהיה פרש או רוכב מיומן. עם הזמן, שם המשפחה נקשר למשמעויות אחרות, כגון "אמיץ", "חזק" ו"אמיץ".

שכיחות שם המשפחה פארי ברחבי העולם

שם המשפחה פארי נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל איראן, עיראק, סוריה, לבנון, טורקיה, הודו, פקיסטן וארצות הברית. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות קליפורניה, טקסס וניו יורק.

אנשים בולטים עם שם המשפחה פארי

ישנם אנשים בולטים רבים בעלי שם המשפחה פארי, כולל השחקן והקומיקאי האיראני-אמריקאי מאז ג'ובראני, היזם והמשקיע האיראני-אמריקאי עלי פארי, והשחקן והקומיקאי ההודי-אמריקאי Vir Das.

השוואה מהירה

מדינה שְׁכִיחוּת
איראן מְשׁוּתָף
עִירַאק מְשׁוּתָף
סוּריָה מְשׁוּתָף
לבנון מְשׁוּתָף
טורקיה מְשׁוּתָף
הוֹדוּ מְשׁוּתָף
פקיסטן מְשׁוּתָף
ארצות הברית נָדִיר

שם המשפחה פארי הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, ככל הנראה באזור איראן של ימינו. נהוג לחשוב ששם המשפחה שימש במקור לציון אדם שהיה פרש או רוכב מיומן, אך עם הזמן, שם המשפחה נקשר למשמעויות אחרות, כגון "אמיץ", "חזק" ו"אמיץ". . בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות קליפורניה, טקסס וניו יורק. ישנם אנשים בולטים רבים בעלי שם המשפחה פארי, כולל השחקן והקומיקאי האיראני-אמריקאי מאז ג'ובראני, היזם והמשקיע האיראני-אמריקאי עלי פארי, והשחקן והקומיקאי ההודי-אמריקאי Vir Das. למידע נוסף על שם המשפחה פארי, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן