דף הבית » להעביר את הזמן » שם משפחה עזורי: היסטוריה, משמעות ומקור

שם משפחה עזורי: היסטוריה, משמעות ומקור

2023-06-01 02:21:00+02:00

תולדות שם המשפחה אזורי

שם המשפחה אזורי הוא ממוצא יהודי ונמצא בעיקר בישראל. זה נגזר מהמילה העברית "אזור", שפירושה "כחול". שם המשפחה נרשם לראשונה בסוף המאה ה-19 בעיירה צפת שבאזור הגליל בצפון הארץ. מאמינים שמקורה של משפחת עזורי מהעיירה צפת, וששם המשפחה אומץ על ידי המשפחה בעת שעברה לאזור. שם המשפחה עזורי נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארה"ב, קנדה וארה"ב מַלְכוּת. מאמינים כי המשפחה היגרה למדינות אלו בתחילת המאה ה-20, בחיפוש אחר הזדמנויות כלכליות טובות יותר.

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה אזורי

שם המשפחה אזורי נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. בבריטניה, שם המשפחה נמצא לרוב בערים לונדון, מנצ'סטר וברמינגהם.

גרסאות של שם המשפחה אזורי

לשם המשפחה Azuri יש כמה גרסאות, כולל Azur, Azuri, Azury ו- Azuri. גרסאות אלה נמצאות במדינות שונות, ומשמשות להחלפה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אזורי

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אזורי, ביניהם הזמר והיוצר הישראלי עידן אזורי, השחקן והקומיקאי הישראלי יוסי אזורי, והשחקנית והדוגמנית הישראלית גלית אזורי.

שם משפחה אזורי בתרבות פופולרית

שם המשפחה אזורי הופיע במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה פופולריות, כולל סדרת הטלוויזיה הישראלית "האזורי", העוקבת אחר חייה של משפחת אזורי.

טבלת שמות משפחה עזורי

מדינה גִרְסָה אַחֶרֶת תדירות
ישראל אזורי 8 בשכיחות
ארצות הברית אזור, אזורי, אזורי, אזורי הנפוץ ביותר בניו יורק, קליפורניה, פלורידה
קנדה אזור, אזורי, אזורי, אזורי הנפוץ ביותר ב-ON, QC
הממלכה המאוחדת אזור, אזורי, אזורי, אזורי הנפוץ ביותר בלונדון, מנצ'סטר, בירמינגהם

שאלות ותשובות

מה מקור שם המשפחה אזורי?

שם המשפחה אזורי הוא ממוצא יהודי והוא נגזר מהמילה העברית "אזורי", שפירושה "כחול".

היכן נמצא שם המשפחה Azuri בדרך כלל?

שם המשפחה אזורי נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה עזורי?

כן, יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אזורי, ביניהם הזמר והיוצר הישראלי עידן אזורי, השחקן והקומיקאי הישראלי יוסי אזורי והשחקנית והדוגמנית הישראלית גלית אזורי.

סיכום

שם המשפחה אזורי הוא ממוצא יהודי ונמצא בעיקר בישראל. זה נגזר מהמילה העברית "אזור", שפירושה "כחול". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. לשם המשפחה Azuri יש כמה גרסאות, כולל Azur, Azuri, Azury ו- Azuri. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אזורי, ביניהם הזמר והיוצר הישראלי עידן אזורי, השחקן והקומיקאי הישראלי יוסי אזורי, והשחקנית והדוגמנית הישראלית גלית אזורי. שם המשפחה אזורי הופיע במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה פופולריות, כולל סדרת הטלוויזיה הישראלית "האזורי". שם המשפחה עזורי הוא שם משפחה מעניין וייחודי עם היסטוריה עשירה וגרסאות רבות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן