דף הבית » TOP10 » שם משפחה ססובר – מדריך מקיף

שם משפחה ססובר – מדריך מקיף

שם משפחה ססובר – מדריך מקיף

מהו שם המשפחה סאסובר?

שם המשפחה סאסובר הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. זה נגזר מהמילה העברית "סאסוב", שפירושה "להיות חזק". שם המשפחה נמצא לרוב בארצות הברית, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ישראל, קנדה ובריטניה.

מקור והיסטוריה של שם המשפחה סאסובר

מקורו של שם המשפחה סאסובר במאה ה-16 בעיירה סאסוב, שנמצאת כיום בצ'כיה. העיירה נוסדה בשנת 1560 על ידי משפחה יהודית שקיבלה את השם סאסוב. מאוחר יותר המשפחה נאלצה לברוח מהעיירה עקב רדיפות דתיות. לפי ההערכה, שם המשפחה ססובר התפשט ברחבי אירופה כשהמשפחה עברה מעיר לעיר. עד המאה ה-19, שם המשפחה התפשט לארצות הברית, שם הוא נמצא כיום לרוב.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סאסובר

ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Sasover, כולל:

  • הרב יצחק סאסובר, רב בולט בארצות הברית.
  • הרב שלמה ססובר, רב בולט בישראל.
  • הרב ישראל סאסובר, רב בולט בארצות הברית.
  • הרב יוסף ססובר, רב בולט בישראל.

שם משפחה סאסובר בארצות אחרות

שם המשפחה Sasover נמצא גם במדינות אחרות, כולל קנדה, בריטניה וישראל. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוז אונטריו. בבריטניה, שם המשפחה נמצא לרוב בלונדון. בישראל, שם המשפחה נמצא לרוב בירושלים.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה ססובר נפוץ?

ת: שם המשפחה ססובר אינו נפוץ במיוחד, אך הוא נמצא במספר מדינות, כולל ארצות הברית, קנדה, בריטניה וישראל.

ש: מה מקור שם המשפחה סאסובר?

ת: מקורו של שם המשפחה Sasover הוא במאה ה-16 בעיר Sasov, שנמצאת כיום בצ'כיה. העיירה נוסדה בשנת 1560 על ידי משפחה יהודית שקיבלה את השם סאסוב.

ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סאסובר?

ת: כן, יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סאסובר, ביניהם הרב יצחק סאסובר, רבי שלמה סאסובר, רבי ישראל סאסובר והרב יוסף סאסובר.

סיכום

שם המשפחה סאסובר הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. זה נגזר מהמילה העברית "סאסוב", שפירושה "להיות חזק". שם המשפחה נמצא לרוב בארצות הברית, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל קנדה, בריטניה וישראל. מקורו של שם המשפחה סאסובר במאה ה-16 בעיירה סאסוב, שנמצאת כיום בצ'כיה. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה סאסובר, ביניהם רבי יצחק סאסובר, רבי שלמה סאסובר, רבי ישראל סאסובר והרב יוסף סאסובר. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן