דף הבית » המלצת הצוות » שם משפחה סיגאווי: מדריך מקיף

שם משפחה סיגאווי: מדריך מקיף

2023-05-31 05:24:00+02:00

מהו שם המשפחה סיגאווי?

שם המשפחה סיגאווי הוא שם משפחה יהודי ממוצא מזרח תיכוני. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא עיראקי ואיראני. השם נגזר מהמילה העברית ל"ניצחון", ולעתים קרובות משמש כשם משפחה לציון הצלחת המשפחה בחיים.

היסטוריה של שם המשפחה סיגאווי

שם המשפחה סיגאווי נמצא בשימוש במשך מאות שנים, ומאמינים שמקורו במזרח התיכון. הוא נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא עיראקי ואיראני. השם נגזר מהמילה העברית ל"ניצחון", והוא משמש לעתים קרובות כשם משפחה לציון הצלחת המשפחה בחיים. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה סיגאווי הוא מהמאה ה-16, אז שימש משפחה יהודית בעיראק. המשפחה הייתה ידועה בהצלחתה בעסקים, והשם שימש לציון הצלחתה. השם שימש גם משפחות יהודיות אחרות במזרח התיכון, כולל אלה באיראן ובסוריה.

שימוש נוכחי בשם המשפחה סיגאווי

כיום, שם המשפחה סיגאווי עדיין בשימוש בקרב יהודים ממוצא עיראקי ואיראני. הוא משמש גם כמה יהודים מרקע מזרח תיכוני אחר, כמו אלה מסוריה ולבנון. השם עדיין משמש לסימן הצלחה וניצחון, ולעתים קרובות משמש כשם משפחה לסימן הצלחת המשפחה בחיים.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סיגאווי

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה סיגאווי, כולל:

  • שמעון פרס, ראש ממשלת ישראל לשעבר
  • משה דיין, שר הביטחון לשעבר
  • יצחק רבין, ראש ממשלת ישראל לשעבר
  • דוד בן גוריון, ראש ממשלת ישראל לשעבר
  • יצחק שמיר, ראש ממשלת ישראל לשעבר

מקומות מפורסמים עם שם המשפחה סיגאווי

ישנם מספר מקומות מפורסמים בעלי שם המשפחה סיגאווי, כולל:

  • בית הכנסת סיגאווי בירושלים, ישראל
  • מסגד סיגאווי בבגדד, עיראק
  • בית הכנסת סיגאווי בטהרן, איראן
  • בית הכנסת סיגאווי בדמשק, סוריה
  • בית הכנסת סיגאווי בביירות, לבנון

סיכום

שם המשפחה סיגאווי הוא שם משפחה יהודי ממוצא מזרח תיכוני. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא עיראקי ואיראני. השם נגזר מהמילה העברית ל"ניצחון", ולעתים קרובות משמש כשם משפחה לציון הצלחת המשפחה בחיים. כיום, שם המשפחה עדיין בשימוש בקרב יהודים ממוצא עיראקי ואיראני, כמו גם בעלי רקע מזרח תיכוני אחר. ישנם מספר אנשים ומקומות מפורסמים בעלי שם המשפחה סיגאווי, ביניהם שמעון פרס, משה דיין, בית הכנסת סיגאווי בירושלים ומסגד סיגאווי בבגדד.

שולחן

שֵׁם מָקוֹר נוֹהָג
סיגאווי המזרח התיכון שם משפחה יהודי

שאלות ותשובות

ש: מה מקור שם המשפחה סיגאווי? ת: על פי ההערכה, מקורו של שם המשפחה סיגאווי במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא עיראקי ואיראני. ש: מהו השימוש הנוכחי בשם המשפחה סיגאווי? ת: שם המשפחה סיגאווי עדיין בשימוש בקרב יהודים ממוצא עיראקי ואיראני, כמו גם בעלי רקע מזרח תיכוני אחר. הוא עדיין משמש לסימן הצלחה וניצחון, ולעתים קרובות משמש כשם משפחה לסימן הצלחת המשפחה בחיים. ש: האם יש אנשים או מקומות מפורסמים עם שם המשפחה סיגאווי? ת: כן, יש כמה אנשים ומקומות מפורסמים שיש להם את שם המשפחה סיגאווי, ביניהם שמעון פרס, משה דיין, בית הכנסת סיגאווי בירושלים ומסגד סיגאווי בבגדד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן