דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה סטלר: מדריך מקיף

שם משפחה סטלר: מדריך מקיף

2023-05-31 05:22:00+02:00

מהו שם המשפחה סטולר?

שם המשפחה סטולר הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. הוא נגזר מהמילה ביידיש "סטול", שפירושה "שולחן". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, שם הוא משמש משפחות רבות.

היסטוריה של שם המשפחה סטולר

לשם המשפחה סטולר היסטוריה ארוכה ועשירה. מאמינים שמקורו באזור הריין בגרמניה בסוף המאה ה-18. סביר להניח שהוא אומץ על ידי משפחות יהודיות שנמלטו מרדיפות באזורים אחרים באירופה. שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, שם הוא משמש על ידי משפחות רבות. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

משמעות שם המשפחה סטולר

שם המשפחה סטולר נגזר מהמילה ביידיש "סטול", שפירושה "שולחן". מכאן עולה כי הנושא המקורי של שם המשפחה היה אדם שיצר או מכר שולחנות.

שימוש נוכחי בשם משפחה שטור

שם המשפחה סטולר נמצא בשימוש גם היום בישראל, כמו גם במדינות אחרות. בישראל הוא נמצא לרוב בקרב משפחות ממוצא יהודי אשכנזי.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סטולר

ישנם מספר אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה סטולר. אלו כוללים:

  • הרב יצחק סטולר – רב בולט בישראל
  • הרב אברהם סטולר – רב וסופר בעל שם
  • הרב שלמה סטולר – רב וסופר בעל שם
  • הרב ישראל סטולר – רב וסופר בעל שם

סיכום

שם המשפחה סטולר הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. הוא נגזר מהמילה ביידיש "סטול", שפירושה "שולחן". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, שם הוא משמש משפחות רבות. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. שם המשפחה עדיין בשימוש היום, ויש כמה אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה סטולר.

טבלת מוצא ומשמעות שם המשפחה של סטולר

מָקוֹר מַשְׁמָעוּת
יהודי אשכנזי שולחן

שם המשפחה סטולר הוא שם ייחודי ומעניין בעל היסטוריה ארוכה ועשירה. הוא עדיין בשימוש היום, ונמצא לרוב בישראל. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. שם המשפחה נגזר מהמילה ביידיש "סטול", שפירושה "שולחן". מכאן עולה כי הנושא המקורי של שם המשפחה היה אדם שיצר או מכר שולחנות. ישנם כמה אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה סטולר, ביניהם הרב יצחק סטולר, הרב אברהם סטולר, הרב שלמה סטולר, והרב ישראל סטולר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן